miss_dark Skrevet 1. mai 2002 #1 Skrevet 1. mai 2002 Når vi skal ta bilder har vi basert oss på å være ute. Da må vi jo håpe på pent vær. Men hvis vi ikke har hellet med oss er det møkavær for å si det rett ut. Har på følsen av at bilder som blir tatt inne blir MYe kjedeligere... Er det bare meg? Og noen som kan vise meg noen artige/tøffe bilder som er tatt inne?
Rose Skrevet 2. mai 2002 #2 Skrevet 2. mai 2002 Det finnes mange steder ute å ta bilder hvor det er delvis tak og man kan gjennomføre fotograferingen uansett vær!!!
Astra Skrevet 2. mai 2002 #3 Skrevet 2. mai 2002 Det skal faktisk mye til før man ikke kan ta bildene ute. Det må i tilfelle være skybrudd eller sterk vind. At det er grått er bare bra for bildene sin del -det letteste og beste været å fotografere i er når det er skyet 12
viwi Skrevet 2. mai 2002 #4 Skrevet 2. mai 2002 Vi satser også på å ta bildene ute- men for sikkerhetsskyld skal vi sondere terrenget litt for å se etter alternative plasser. Bl.a skal vi jo ta endel bilder inni kirka... Vi skal også rigge til utstyr inni en gymsal der vi pynter med bjørk- tror det blir bra jeg om vi ikke kan være ute..12
Tusenfryd Skrevet 2. mai 2002 #5 Skrevet 2. mai 2002 Vi tok bilder både ute og inne. Fotografen sa at de tok bilder ute uansett vær! Det eneste som kunne bli litt bal, er hvite silksko i vått gress, liksom... Det regnet da vi tok bilder ute, og bildene ser ut som om de er tatt en nydelig høstdag. Bildene inne er flotte de, men ganske kjedelige...12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå