Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #1 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg tror ikke det nødvendigvis stemmer, men er det ofte slik at folk som er veldig pen også blir sett på som ren (som i renslighet og ikke noe seksuelt, jomfruaktig greier)? Føler du at pene mennesker er rene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. juli 2010 #2 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg tror ikke det nødvendigvis stemmer, men er det ofte slik at folk som er veldig pen også blir sett på som ren (som i renslighet og ikke noe seksuelt, jomfruaktig greier)? Føler du at pene mennesker er rene? Ikke noe automatikk der nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mir Skrevet 7. juli 2010 #3 Del Skrevet 7. juli 2010 Nei. Enig med Kristian... Synet kan bedra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 7. juli 2010 #4 Del Skrevet 7. juli 2010 Leit å si det, men jeg tror nok jeg er tilbøyelig til å tro "bedre" om pene mennesker kontra stygge. Feks i en rettsak er det nok lettere å tenke at mennesker som ser pene, snille og søte ut er uskyldige kontra mennesker som ser mindre pene, eller onde ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #5 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg jobber innen tannhelsetjenesten og trekker en paralell mellom dårlig tannhygiene og slurvete hygiene ellers....enten personen er pen eller ikke fullt så pen, men det trenger jo ikke være sånn i virkligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisannmannen Skrevet 7. juli 2010 #6 Del Skrevet 7. juli 2010 Rene mennesker er pene mennesker. Så ærru støgg børru vaskeræ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #7 Del Skrevet 7. juli 2010 Nei, renere tror jeg ikke de er, men så er det jo noen som bryr seg svær lite om utseender og dermed verken er nøye på vask, barbering eller hårklipp. Du kunne jo vært pene dersom de stelte seg litt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 13. juli 2010 #8 Del Skrevet 13. juli 2010 Nei. Absolutt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem Skrevet 14. juli 2010 #9 Del Skrevet 14. juli 2010 Nei, så absolutt ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå