Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juli 2010 #21 Del Skrevet 13. juli 2010 Skikkelige festivalgjengere tenker ikke gjennom hva de skal ha på seg,- og med seg; de bar drar som de står og går - for å høre god musikk og leve det søte livet! Har dere ingen egen identitet, unge av i dag? Må dere se ut som "alle de andre" kule festivalgjengerne, som tilfeldigvis har på seg akkurat det samme som dere, fordi det har stått i avisene hva som er "tøft"... Jeg gremmes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juli 2010 #22 Del Skrevet 13. juli 2010 Til deg over: Dette kan nok stemme, men det er mye en kan skylde på for dette. Ikke bare ungdommen... Til Ts: Dette er din første festival. Jeg har vært på mange. Ta med det viktigste, neste år vet du hva som trengs. Festivalvett har vi alle manglet, ung likeså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 13. juli 2010 #23 Del Skrevet 13. juli 2010 Var nettopp på festival og bodde i telt og det var generelt shabbye kår å leve i, gadd ikke ta med mine fineste klær akkurat. Uten tilgang på dusj følte jeg meg skikkelig disgusting noe som resulterte i at jeg gav litt faen i hvordan jeg så ut. Så andre som så 100 ganger verre ut enn meg så da fikk det være det samme. bare husk varme klær, regnklær, solkrem og slikt. ikke ta med dine fineste sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LetThemEatCake Skrevet 14. juli 2010 #24 Del Skrevet 14. juli 2010 Skikkelige festivalgjengere tenker ikke gjennom hva de skal ha på seg,- og med seg; de bar drar som de står og går - for å høre god musikk og leve det søte livet! Har dere ingen egen identitet, unge av i dag? Må dere se ut som "alle de andre" kule festivalgjengerne, som tilfeldigvis har på seg akkurat det samme som dere, fordi det har stått i avisene hva som er "tøft"... Jeg gremmes. Jag tror att det handlar mer om vad som är praktiskt och inte på festival. ALLA vill vara fina ibland, inte minst när man går på fest. Och festival är ju en enda lång fest egentligen. Bara för att man undrar om man ska ha med sig ett par penskor betyder inte det att man saknar identitet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juli 2010 #25 Del Skrevet 14. juli 2010 Nei, man mangler ikke en identitet, men den ligner til forveksling den som alle de andre "jeg går som jeg sev vil" - menneskene har. Man har ikke et eget særpreg, fordi alt er definert som tommel opp, eller ned i aviser og blader. Pensko på en festival? I don`t think so. Gode sko, med skikkelige såler/hæler/sømmer som tåler å bli hardt brukt, er tingen. "Pen" kan man være resten av året på alle innestedene. På festival er det et annet liv som skal leves. Syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå