Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pga han ikke gav meg oppmerksomheten jeg trengte og når det kom en som gjorde det, så gav jeg etter.

Anonymkode: 11fce...f4f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjedet meg. Ville ha spenning. Føle meg sexy. Elsker «jakten» 

Anonymkode: 1fa5d...415

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leser disse trådene om hvorfor valgte du være utro for å prøve forstå hvorfor mannen min valgte å bedra meg. Han har ikke gitt meg noe svar som jeg kan forstå og bearbeide. Han var utro nesten et år med en kollega. Jeg fante det ut. Om jeg ikke hadde gjort det  er det fult mulig at de bare hadde fortsatt å gå bak ryggen min. 

Vi valgte å prøve redde forholdet fordi vi har hatt godt liv, har barn og elsker hverandre, eller jeg gjør det i hver fall og han siger han gjør det også. Men kan han virkelig gjøre det siden han så lett og lenge kunde svikte meg og oss?  Han siger at det var jakt og spenning og seks og hun gav ham oppmerksomhet. Han kunde føle at han fortsatt hadde draget. Vi har vært sammen i 20 år nå. Han var 49 når han startet med utroskapet. Risikoaldrer visst:  29.39.49.59. Men hvorfor kunde   jeg og familien så lett bli glemt? At det var så lett å tråkke på meg og såre meg? Hvorfor betydde jeg ingenting da? Når jeg nå påstås være den viktigeste? 

Anonymkode: e90c7...5a3

AnonymBruker
Skrevet

Mistenkte at han var utro og så på meldinger på mobilen hans at han flørtet med mange jenter. Ble usikker på meg selv og forholdet vårt. Han behandlet meg også dårlig på den måten at han benektet ting som var fakta (f.eks at han hadde klådd på en venninne av meg, jeg så jo det når han gjorde det men likevel nekta han på det), han respekterte meg ikke osv. Endte opp med at jeg drakk meg dritings på fest og lå med en kompis av han. Våkna opp med fylleangst fra helvete dagen etterpå, men drakk igjen på kvelden og ble trøsta og pult av samme fyr igjen. Var ganske fælt å innse hva jeg hadde gjort når jeg kom til meg selv. Jeg trengte noen som så meg og brydde seg om meg og det fikk jeg. Jeg og min daværende kjæreste gjorde det slutt 2 år etter av helt andre grunner. Har vært i flere forhold i ettertid og aldri vært utro igjen. Jeg har lært av mine feil.. 

Anonymkode: a3901...25d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk lenge å tenkte at jeg kunne aldri vært utro mot eksen min. Kunne ha mareritt om det om natten og våkne med dårlig samvittighet. Helt til jeg sluttet å ha følelser for hen og ble forelsket i en annen. Da var jeg ikke like sterk lenger. Da var det veldig lett å havne i feil seng faktisk. Jeg dro hjem morgen etter, sa det som det var og gjorde det slutt. Hadde aldri klart det mot noen jeg elsket, så for meg var det en bekreftelse på at det ikke var følelser lenger. Aldri hatt dårlig samvittighet, aldri angret.

Anonymkode: 892e3...c00

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leser disse trådene om hvorfor valgte du være utro for å prøve forstå hvorfor mannen min valgte å bedra meg. Han har ikke gitt meg noe svar som jeg kan forstå og bearbeide. Han var utro nesten et år med en kollega. Jeg fante det ut. Om jeg ikke hadde gjort det  er det fult mulig at de bare hadde fortsatt å gå bak ryggen min. 

Vi valgte å prøve redde forholdet fordi vi har hatt godt liv, har barn og elsker hverandre, eller jeg gjør det i hver fall og han siger han gjør det også. Men kan han virkelig gjøre det siden han så lett og lenge kunde svikte meg og oss?  Han siger at det var jakt og spenning og seks og hun gav ham oppmerksomhet. Han kunde føle at han fortsatt hadde draget. Vi har vært sammen i 20 år nå. Han var 49 når han startet med utroskapet. Risikoaldrer visst:  29.39.49.59. Men hvorfor kunde   jeg og familien så lett bli glemt? At det var så lett å tråkke på meg og såre meg? Hvorfor betydde jeg ingenting da? Når jeg nå påstås være den viktigeste? 

Fordi å ha sex med en annen var førsteprioriert,ikke familien. 

Anonymkode: 5a8e4...488

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg hadde lyst. Fordi han var kjekk. Fordi jeg fikk oppmerksomhet og bekreftelse. 

Anonymkode: 3a95f...8f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg hadde lyst. Fordi han var kjekk. Fordi jeg fikk oppmerksomhet og bekreftelse. 

Anonymkode: 3a95f...8f4

Å ja men visst du har lyst så må du jo selvsagt gjøre det! Det er viktig å gjøre alt du har lyst til uten å tenke på alle du sårer vettu..

Anonymkode: 5a8e4...488

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke at det er mulig å fortsatt «elske» en fyr som er setter så liten pris på deg, og har så lite karakter at han bedrar deg om igjen og om igjen helt til han blir oppdaget. Det å «tilgi» noe så nedrig, er etter min mening ikke spesielt aktverdig, men grenser snarere til selvforakt. Noe annet er det selvsagt hvis du egentlig gir blaffen i tullingen, men blir i ekteskapet av hensyn til barn og materielle/økonomiske fordeler. 

Anonymkode: 841b3...aa7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var nyforlovet og det var så skummelt for det var så seriøst

Anonymkode: b5992...611

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...