Gå til innhold

Hvorfor var DU utro?

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Det finnes så mange grunner til at noen er utro. Noen gjør det fordi det er spennende og de blir betatt og sjarmert en kveld og faller for fristelsen. Andre finner seg en elsker / elskerinne og har et forhold til denne i lang tid fremover.

Hvorfor var du utro? Gjorde du det slutt med partneren din etterpå? Gjorde du alt du kunne for å skjule utroskapen eller ville du nesten at det skulle bli oppdaget fordi du egentlig ønsket å bryte forholdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest milla

Det finnes så mange grunner til at noen er utro. Noen gjør det fordi det er spennende og de blir betatt og sjarmert en kveld og faller for fristelsen. Andre finner seg en elsker / elskerinne og har et forhold til denne i lang tid fremover.

Hvorfor var du utro? Gjorde du det slutt med partneren din etterpå? Gjorde du alt du kunne for å skjule utroskapen eller ville du nesten at det skulle bli oppdaget fordi du egentlig ønsket å bryte forholdet?

spenning, veldig betatt, følelser som jeg ikke hadde med min partner...utforske - se om det virkelig var så "hot" som det føltes med den andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Et virkelig labert sex- og følelsesliv med daværende kjæreste/sambo var min grunn. Jeg var virkelig fortvilet, og søkte vel mest nærhet. Jeg fortalte aldri sambo om utroskapen. Jeg håpet i det lengste at følelsene ville få en opptut, men det gjorde ikke det. Det ble slutt noen måneder etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i ett forhold der jeg har lov til å være "utro". Kjempedeilig å en gang i blandt få lov til å agere på helt naturlige følelser når man ser en superhot mann man får skikkelig lyst på. Mannen min oppfordrer meg til å kose meg siden han synes det er sexy at jeg er en seksuellt aggressiv kvinne. Han vet det er han jeg elsker og vi har fantastisk sex - men det gjør da ikke noe med litt forandring. Han derimot er dønn trofast :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i ett forhold der jeg har lov til å være "utro". Kjempedeilig å en gang i blandt få lov til å agere på helt naturlige følelser når man ser en superhot mann man får skikkelig lyst på. Mannen min oppfordrer meg til å kose meg siden han synes det er sexy at jeg er en seksuellt aggressiv kvinne. Han vet det er han jeg elsker og vi har fantastisk sex - men det gjør da ikke noe med litt forandring. Han derimot er dønn trofast :-D

Det du snakker om er jo ikke utroskap? Det er vel mer at mannen din har en fetish om deg med andre menn?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du snakker om er jo ikke utroskap? Det er vel mer at mannen din har en fetish om deg med andre menn?

Det er korrekt - der for skrev jeg jo også "utro", men veldig mange ser ikke forskjellen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er korrekt - der for skrev jeg jo også "utro", men veldig mange ser ikke forskjellen.

Folk ser forskjell. Det er ikke sikkert alle har forståelse for at mannen din synes det er ok at du ligger med andre, men utroskap handler om å svike parteren. Altså å gjøre noe partneren ikke vil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min utroskap var et kyss i et svakt øyeblikk. Det skjedde i vinrus på en hagefest. Jeg gjorde det først og fremst fordi jeg hadde blitt forelsket i denne personen. Hadde vært bedre rustet til å motstå hvis jeg hadde følt meg mer verdsatt i mitt daværende forhold ( Han sa helt alvorlig på et tidspunkt at han slo opp om jeg klipte håret kort. - Da ville jeg ikke være attraktiv lenger. Bare et eksempel)

Ja, jeg fortalte alt til kjæresten etterpå, og gjorde det slutt, selv om han ønsket å fortsette forholdet. Ja, jeg ønsket helt klart å bryte forholdet, og det hadde aldri skjedd om jeg virkelig elsket kjæresten min. Jeg trodde virkelig ikke han elsket meg heller ( han sa "jeg elsker deg" for første gang til meg i desperasjon etter jeg hadde gjort det slutt).

Nå har jeg vært sammen med hagekysseren i flere år, og jeg er virkelig lykkelig. De som sier "en gang utro, alltid utro" har helt klart ikke vært utro selv, for dette gjelder ikke for alle. Det er en del år siden, men jeg slutter aldri å angre på at jeg var så feig. Jeg kommer til å gjøre mange feil i livet, men den feilen gjør jeg ikke igjen. Den såret ikke bare andre, men mitt eget selvbilde fikk en alvorlig knekk da jeg innså lavmålet jeg bedrev.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg visste at samboeren min hadde et forhold. Vi hadde et kaldt samboerskap. Ingen følelser igjen, tok ikke på hverandre. Krangla om det minste. Jeg ble veldig betatt av en mann som ga meg masse oppmerksomhet, brydde seg virkelig om meg og tiltrakk meg på en måte jeg aldri hadde opplevd før. Ja, jeg ble forelsket!

Hadde en kort affære med han før jeg flyttet fra samboeren min. Da innrømte han også sitt eget forhold.

Uttrykket: En gang utro, alltid utro stemmer ikke. Jeg har det fantastik ekteskap nå og ville aldri gjøre det mot han.

I mitt forrige samboerskap var jeg svært ulykkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Jeg var utro i lengre tid mot det beste som har hendt meg. Kan ikke skylde på noe som manglet i forholdet eller noe jeg savnet. Det var soennende og deilig å bli sett opp til, beundret og begjært av en ny. Ble et kick jeg kanskje nesten ble litt avhengig av. Hjemme satt min nydelige kone og ante ingen ting. Jeg tenkte at så lenge jeg også hadde det kjempefint med henne og var den mannen og pappaen hun ønsker seg og jeg ville være, så var ingen skade skjedd. Utroskapen var bare litt useriøs moro ved siden av.

Nå skjønner jeg ikke hvordan jeg klarte.

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmeline

Jeg er gift på sjuende året, og har et hemmelig forhold til en annen mann. Mannen min og jeg har hatt sex fem ganger de siste tre-fire årene, og det er ett år siden sist. Vi deler ikke soverom, og har null fysisk kontakt, det er fire måneder siden vi slumpet til å bumpe borti hverandre tilfeldig da vi gikk forbi hverandre i gangen.

Jeg har tryglet og bedt mannen min om tid, oppmerksomhet og sex. Jeg har tatt han med på familievernsamtaler, jeg har grått flere liter med tårer, han gjør ingenting. Jeg har kjøpt undertøy, laget mat han liker, sagt ja til alt han har lyst til å dra på (som ikke inkluderer meg, type ut med gutta og sånn) jeg har vært blid og smilende, og nystelt og pyntet bestandig, han er bare ikke interessert. Når jeg tar opp problematikken sier han (og jeg siterer) Jeg har det bra seksuellt jeg.

Og det stopper ikke der. Jeg har sagt at jeg er så ensom at jeg kommer til å skaffe meg en hund eller en katt dersom han ikke orker å bruke tid sammen med meg. Han bare trekker på skuldrene. Og jeg har tre ganger sagt med rene ord at jeg er så ensom og trist og sulteforet på kjærlighet at dersom ikke ting tar seg opp, kommer jeg til å skaffe meg en elsker. Og til slutt, som sagt så gjort. Jeg har en fantastisk elsker som tilfredsstiller meg på alle områder. Vi har guddommelig sex, han strør om seg med komplimenter, vi leker, ler, ser filmer og spiser pizzaer sammen. Han er veldig klar over at jeg er gift og ikke har tenkt å skille meg.

Så hvorfor skiller jeg meg ikke? På grunn av barna. De er tenåringer, og jeg ønsker ikke å rive dem opp nå mot slutten av barndommen deres. Jeg kan holde ut i noen år til før jeg flytter ut. Jeg føler jeg har gitt mannen min alle mulige sjanser, jeg har prøvd absolutt alt du kan foreslå. Han vil ikke at vi skal ta ut separasjon, jeg har spurt mange ganger. Noen ganger tenker jeg at han enten er aseksuell eller skaphomofil. Men så fort ungene har flyttet, flytter jeg også. I mellomtiden går da dagene ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dainty

Jeg var utro i lengre tid mot det beste som har hendt meg. Kan ikke skylde på noe som manglet i forholdet eller noe jeg savnet. Det var soennende og deilig å bli sett opp til, beundret og begjært av en ny. Ble et kick jeg kanskje nesten ble litt avhengig av. Hjemme satt min nydelige kone og ante ingen ting. Jeg tenkte at så lenge jeg også hadde det kjempefint med henne og var den mannen og pappaen hun ønsker seg og jeg ville være, så var ingen skade skjedd. Utroskapen var bare litt useriøs moro ved siden av.

Nå skjønner jeg ikke hvordan jeg klarte.

:(

Ble nysgjerrig. Flyttet hun fra deg da hun fant det ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonym

Ble nysgjerrig. Flyttet hun fra deg da hun fant det ut?

Jeg ødela det hele ytterligere med flere løgner. Pyntet på sannheten fordi jeg visste hun ikke ville tilgi meg om hun fikk vite alt. Men hun var god detektiv og fant ut av det hele. Forstås ble vi værende hos hverandre fordi vi begge mente det vi hadde sammen var altfor bra til å gi det opp uten kamp. Vi fikk til rådgivning og jeg fant meg i mye kjefting og bråking. Trodde i perioder at vi skulle få det til. Men nå har hun kastet meg ut. Jeg skjønner henne godt. Vet ikke om jeg kunne tilgitt det samme. Samtidig tror jeg kanskje jeg ville klart det fordi jeg vet hvor lett det er å drite seg ut og hvor lite det betydde for meg. Jeg elsket min kone høyt gjennom det hele og hadde aldri tanker om å bytte henne ut.

Jeg kommer nok aldri til å tilgi meg selv at jeg ødela det som betydde mest for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg ødela det hele ytterligere med flere løgner. Pyntet på sannheten fordi jeg visste hun ikke ville tilgi meg om hun fikk vite alt. Men hun var god detektiv og fant ut av det hele. Forstås ble vi værende hos hverandre fordi vi begge mente det vi hadde sammen var altfor bra til å gi det opp uten kamp. Vi fikk til rådgivning og jeg fant meg i mye kjefting og bråking. Trodde i perioder at vi skulle få det til. Men nå har hun kastet meg ut. Jeg skjønner henne godt. Vet ikke om jeg kunne tilgitt det samme. Samtidig tror jeg kanskje jeg ville klart det fordi jeg vet hvor lett det er å drite seg ut og hvor lite det betydde for meg. Jeg elsket min kone høyt gjennom det hele og hadde aldri tanker om å bytte henne ut.

Jeg kommer nok aldri til å tilgi meg selv at jeg ødela det som betydde mest for meg.

Hva med hun du hadde forhold til, løy du til henne og mens dere holdt på eller var du ærlig med henne om at du ikke hadde planer om å gå fra kona di og bare så på det som en spennende greie på siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hva med hun du hadde forhold til, løy du til henne og mens dere holdt på eller var du ærlig med henne om at du ikke hadde planer om å gå fra kona di og bare så på det som en spennende greie på siden?

I frykt for å kuppe tråden ;)

Jeg var ganske ærlig med henne, i form av at jeg alltid lot henne vite at jeg ikke kom til å forlate kona mi. Men jeg lot henne nok også tro at hun betydde mer for meg enn hun egentlig gjorde. Når jeg tenker på henne nå, skjønner jeg ikke at jeg i det hele tatt gadd å ha sex med henne. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest AnonymBruker

Så hvorfor skiller jeg meg ikke? På grunn av barna.

Det er kanskje litt off-topic i denne tråden, men dette bare måtte jeg kommentere. Jeg har levd i et hjem med foreldre som holdt sammen for barna sin skyld. Jeg kan fortelle deg at av og til kan det være mye bedre å gjøre det slutt (jeg sier "av og til" siden jeg tross alt ikke har fullstendig innsikt i din situasjon). Jeg har vokst opp med foreldre som begge var ensomme på hver sin kant. Jeg har ikke hatt noen god modell om hvordan et forhold virkelig skal være. Selv om logikken og sunn fornuft forteller meg mye, savner jeg det å kunne relatere det til noe ordentlig.

Samtidig har jeg hatt det så vondt av å se hvor ensomme de er! det var aldri mye krangling hjemme, men allerede som 13-åring skjønte jeg at noe var alvorlig galt. Da tok det ikke lang tid før jeg selv begynte å tenke at det hadde vært bedre om de bare flyttet fra hverandre. Det var ikke noe trivelig hjemme, jeg gruet meg til familieferier - ikke fordi det var mye krangling, men fordi jeg da stadig fikk det inn med teskje at foreldrene mine ikke var så glade i hverandre som de burde være. At de dro på ferie med meg fordi det var en plikt, ikke fordi de to hadde lyst til å gjøre noe sammen.

Nå, 7 år etter at jeg flyttet ut ser det ut til at det blir skilsmisse. Jeg er redd, men glad. Jeg ser at mamma allerede er i ferd med å blomstre opp, hun har en masse ny energi og pågangsmot. Og det er så godt å se henne slik! Jeg vet at tiden fremover blir tøff, og på en måte skulle jeg ønske det hadde skjedd tidligere og mens jeg fortsatt bodde hjemme, slik at jeg hadde sluppet å kjenne på den gnagende klumpen i magen så lenge.

Jeg synes det er vondt å høre om hvordan du har det. Det er sikkert ikke riktig i alle tilfeller, emn husk at barna kan ha det bedre med en mor og far som er lykkeligere på hver sin kant, enn ulykkelige sammen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg var forelsket. Derfor kysset jeg en annen jente ved tre anledninger. Er selv kvinne og forelsker meg i begge kjønn.

Samboeren min har mange egenskaper jeg setter pris på, og jeg ville ikke gå ifra ham. Vi er fortsatt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvorfor utro?

Fordi jeg hadde så lyst, og har ikke angret et øyeblikk!!

Vi møtes fortsatt og har like mye lyst men velger å vente til jeg er ute av forholdet jeg er i nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor utro?

Fordi jeg hadde så lyst, og har ikke angret et øyeblikk!!

Vi møtes fortsatt og har like mye lyst men velger å vente til jeg er ute av forholdet jeg er i nå.

Øh. Og hvorfor avslutter du ikke bare forholdet med en gang? syns dette er så jævli egoistisk gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...