Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Sitter på jobb, og vaskeren vår skulle inn på nett her men så klarte han å komme borti en eller annen tast så plutselig ble internettsiden forminsket og skjøvet inn i venstre hjørnet! resten er hvitt! Sikkert lett å få rettet opp igjen vil jeg tro=)
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 internett forminsket? Er du sikker på at du ikke mener at Internet Explorer vinduet ble forskjøvet? Hva mener du med at resten er hvitt? Hele skjermen? Hva skjer hvis du prøver å åpne Internet Explorer, eller som du kaller det, internett, på nytt? Hvis ikke kan du jo prøve en restart, fordi jeg forstår egentlig ikke hva som er problemet utifra det du skriver Lykke til.
Sissan Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Oppe i høyre hjørne på nettleseren er det tre knapper - trykk på den i midten med to firkanter på. (forutsatt at det er skrivebordet ditt som er hvitt) Ellers må du se på skjermoppløsning, eller der det står oppløsning i nettleseren din.
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 Unnskjyld for en dårlig forklaring men visste ikke hvordan jeg skulle forklare helt hehe. De 3 ikonene øverst i høyrehjørnet var ikke problemet. Og selve nettsiden ble mindre, kvinneguiden, selv om skjermbildet var på max. Akkurat som jeg skulle ha strukket ut eller forminsket det selv.. Jaja, uansett ordnet det seg da jeg restartet, men er fortsatt nysgjerrig på hva som gjorde dette!
Nimorna Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 Kanskje noen hadde kommet borti ctrl -? Da forminskes hele skjermbildet, men du kan forstørre det igjen ved å trykke ctrl +.
hanne_ Skrevet 8. juli 2010 #7 Skrevet 8. juli 2010 Hold inne ctrl og skroll! Hvis du skroller den ene veien blir det større og hvis du skroller den andre veien blir det mindre. Du kan og prøve å gå på window -> zoom tror jeg (husker ikke, bruker mac).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå