ringblomst Skrevet 28. september 2003 #21 Skrevet 28. september 2003 Bare tull! Er ikke så glad i McDonalds, foretrekker Burger King og Maliks, men nok om det. Min nevø jobbet i McDonalds i utplasseringsuken sin, og bedre hygiene-plan skal man lete lenge etter. De hadde der delt opp i soner, og hver gang du skulle ut av en sone og inn i en annen måtte man vaske hender mm. Ble faktisk overrasket da han fortalte det - tenker at jeg sjelden har blitt matforgiftet og det har aldri vært av junkfood. Så jeg tar det med knasende ro .
Gjest Poirot Skrevet 28. september 2003 #22 Skrevet 28. september 2003 Jeg tåler ikke maten på McDonald`s jeg. Kjenner det buldrer i magen allerede når jeg sitter og spiser.. Ja, er nok derfor kjeden er blitt så stor... Mye hysteri rundt dette. jeg tror Mc Donalds og burger King er mYE safere enn mange restauranter, pga ferske råvarer, hurtig tilbredning (alt gåt på tid, så man vet at det hovedsakelig er stekt nok) osv. Kjente en som jobbet på BK, de kastet alle hamburgere som hadde ligget så og så lenge (15 min?) uten å bli solgt.
Gjest Hulderjenta Skrevet 28. september 2003 #23 Skrevet 28. september 2003 Hvorfor er alle så flau over å spise på McDonalds? Jeg spiser burgere ute hvis jeg har lyst - og føler ikke jeg har noe å skamme meg over! Huldra - den stolte BigMac-fan
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #24 Skrevet 28. september 2003 Ja, er nok derfor kjeden er blitt så stor... Mye hysteri rundt dette. jeg tror Mc Donalds og burger King er mYE safere enn mange restauranter, pga ferske råvarer, hurtig tilbredning (alt gåt på tid, så man vet at det hovedsakelig er stekt nok) osv. Kjente en som jobbet på BK, de kastet alle hamburgere som hadde ligget så og så lenge (15 min?) uten å bli solgt. Ser at det jeg skrev kan misforstås. Jeg tåler ikke så godt mat med mye fett og salt, da blir jeg dårlig i magen. Dette gjelder også Burger King og lignende.
Gjest Mae Skrevet 28. september 2003 #25 Skrevet 28. september 2003 Det hender jeg går innom og tar med en stor posjon chips og nuggets med dip eller McChicken men jeg pleier og ta med maten hjem- orker ikke å sitte der med hylende unger mm. Mae
Gjest Poirot Skrevet 28. september 2003 #26 Skrevet 28. september 2003 Jeg tåler ikke så godt mat med mye fett og salt, da blir jeg dårlig i magen. Dette gjelder også Burger King og lignende. ...skulle "ønske" jg også hadde det sånn...
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #27 Skrevet 28. september 2003 ...skulle "ønske" jg også hadde det sånn... Sikker på det? Jeg skal holde meg unna salt, fett, alkohol og krydder. Helst kaffe og røyk også.
Malou Skrevet 29. september 2003 #28 Skrevet 29. september 2003 Spiser så og si aldri på McDonalds eller Burger King, kun i "jeg holder på sulte i hjel" krise situasjoner og disse oppstår heldigvis ikke særlig ofte. Synes man får mye bedre burgere andre steder, både med bedre smak og mer mat. Liker isen og milkshaken på McDonalds da, men det blir ikke så ofte det heller. Men når jeg var fjortis var det stort å komme inn til Oslo og spise på McDonalds. Fantes ikke den type restauranter "på landet" da. Jennifer
Gjest Candyfloss Skrevet 30. september 2003 #29 Skrevet 30. september 2003 Det var en fin næringstabell, synes jeg! Jeg pleier alltid å spise kyllingsalat, men det er ikke så ofte de har den. Den er veldig god :D Også elsker jeg McFlurry med Daim (helst Cappucino - men den er tatt vekk.. jeg var visst den eneste som likte den :oops: )..
jordbær Skrevet 30. september 2003 #30 Skrevet 30. september 2003 Nå ekke jordbær så stor fan av hamburgere. Men de er best på burgerking(ikke kyllingburgeren). Jeg spiser helst en kyllingburger, nuggets eller cæsarsalat.. :D
brum Skrevet 1. oktober 2003 #31 Skrevet 1. oktober 2003 Spiser heldigvis veldig sjelden hamburgere der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå