Gå til innhold

McDonalds

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne av meg fortalte at når/hvis de mister noe på gulvet på McDonalds, f.eks hamburgerbrød, etc. så tar de det det opp, blåser på det og bruker det :-? Dette fordi de har fått streng beskjed om å gjøre det. Ekkelt! Håper virkelig ikke det er tifelle.

Ellers så er det mye fin informasjon om McDonaldsmat på www.mcdonalds.no! Her er oversikt over menyer og kalorier.. BLe tipset om dette av Lilleputt :D

(ikke tro at jeg er en fast McDonalds-vanker, men må innrømme at jeg er der av og til.. :P er liksom så lettvint.*ler* men syntes ikke burgerne er så gode som før :-? Kan ha noe med at jeg begynner å bli litt mer kresen på mat.. hehe.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg først skal ha en hamburger, sverger jeg til Burger King!!!

Skrevet

Går ikke på noen av disse jeg, går til den lokale sjappa for å få burgere som er større enn en tikrone, og ikke så vassne at en kan klemme dem sammem til str på et ark... :roll:

Skrevet
En venninne av meg fortalte at når/hvis de mister noe på gulvet på McDonalds' date=' f.eks hamburgerbrød, etc. så tar de det det opp, blåser på det og bruker det :-?[/quote']

Uuuuuuuh! Mistet litt matlysten nå.. Og jeg som har spist på McDonalds to ganger denne uken. Ja, det er helt sant. :oops:

Men nam så godt det er! Kyllingburger... *sukk*

Skrevet
En venninne av meg fortalte at når/hvis de mister noe på gulvet på McDonalds' date=' f.eks hamburgerbrød, etc. så tar de det det opp, blåser på det og bruker det :-? Dette fordi de har fått streng beskjed om å gjøre det. Ekkelt! Håper virkelig ikke det er tifelle.[/quote']

Dette er ikke tilfelle - bare skrekkpropaganda.

Jeg kjenner godt en dame som eier en McDonalds-restaurant, og de har veldig strenge krav til renslighet og rutiner. De blir jo sjekket ganske ofte også.

På BurgerKing har jeg derimot blitt skikkelig dårlig av en for lite stekt kyllingburger en gang, så det frister liksom ikke noe særlig lenger...

Synes det er godt med sånn mat innimellom jeg - det må jeg bare innrømme... :oops:

Skrevet
Går ikke på noen av disse jeg' date=' går til den lokale sjappa for å få burgere som er større enn en tikrone, og ikke så vassne at en kan klemme dem sammem til str på et ark... :roll:[/quote']

Er bare sååå enig med deg! Blårockburger sier jeg bare!!! (Og alle som ha vært i Tromsø fikk vann i munnen)

Skrevet

Var meg som skrev dette, glemte bare å logge inn :)

Skrevet

Jeg unngår helst slike skitne steder.

Skrevet

Jeg har nå sett ansatte kaste maten rett i bosset når de har mistet noe eller laget noe feil...

Så det tror jeg rett og slett ikke på...

Men at kvaliteten på McDonald forøvrig er så som så - det er jeg enig i...

Men den premium kyllingburgeren er faktisk ganske ok (for å være McDonald...)

Jeg har barn - og da er det omtrent umulig å ikke sette bena sine i en McDonald restaurant... :-?

Men jeg går der så sjelden som mulig...

Når det gjelder burgere synes jeg faktisk Bon Apetit har de beste... :P

Hvem vet hva kokker ellers gjør på et lukket kjøkken...?

Er kokk selv og håper alle andre er like renslig som meg... :wink:

Når jeg koker mat til andre - gjør jeg som jeg forventer andre gjør når de koker mat til meg...

Mayamor

Skrevet

Slike rykter tar jeg med en klype salt.

Kanskje det har skjedd EN og annen gang på en eller annen avdeling, men McDonalds har ganske strenge krav til ting og tang.

Ryktet kan ha blitt satt ut av en misfornøyd eks-ansatt eller noe.

Forøvrig spiser jeg nesten aldri på McDonalds. Ikke pga hygiene, men fordi maten smaker ikke-no. Men isen, sjokoladesausen og fruktpaien er god.

Skrevet

Kokker plukker opp mat på alle kjøkken, er min erfaring. Mister han biffen på gulvet, så plukker han den opp og slenger den i panna. Alt av bakterier dør da. F.eks har jeg sett dette fra en som hra jobbet som soussjef på en av de store berømte i oslo :ler:

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Damen jobbet på en sånn burgerpusher-sjappe uten noe kjede-tilhørighet - og for å si det sånn; jeg spiser heller McDonalds eller Kurder Bing enn noen sånn plass igjen. Når jeg fant ut åssen ting fungerte, så ble det kvalmende å tenke på at man hadde spist der mange mange ganger før.

Det samme gjelder for enkelte andre slike små steder, Kysten Rundt på os, feks - no way.

Da tror jeg ikke at et enkelt brød noen sekunder på et gulv skader meg så fantastisk mye i forhold.

For den saks skyld, fordelen med Kurder Bing spesielt, er at man slipper unna Thousand Island-helvete.

Skrevet

Mækkærn chips..... næmmis!!

Gjest Lilleputt..
Skrevet

Hei Fisk!

De har ganske mange skrekkhistorier fra fastfoodbransjer som mcdonalds og sånn. Er egentlig ganske skremmende.. Men likevel, jeg spiser min kyllingsalat der fortsatt jeg :wink: (med et tonn ketchup på..am I the only one???) Klarer sikkert ikke holde meg unna den allikevel.. :o

Vi snakkes!

Klem fra Lilleputt

Skrevet

Trodde de var veldig strenge med sånt der jeg, jeg spiser så sjeldent sånn mat, synes rett og slett det ikke smaker noe godt.

Men Ragnhild fikk meg virkelig til å drømme om en burger på Blå Rock i Tromsø nå, bare så synd jeg aldri reiser dit mere :cry:

Skrevet

Dette er ikke tilfelle - bare skrekkpropaganda.

Jeg kjenner godt en dame som eier en McDonalds-restaurant, og de har veldig strenge krav til renslighet og rutiner. De blir jo sjekket ganske ofte også.

:

Dette avhenger av personalet, tror jeg. Noen er sløve mens andre ser blåser i det :lol:

Skrevet

Skulle ønske det var Burger King her i bøgda jeg....

Da jeg bodde i Oslo var jeg innom sjappa i Grensen noen ganger og tok en burger med noen venner på vei hjem fra byen.

Fytti så godt den smakte! God dressing også. IKKE Thousand island-crap....

Ble absolutt ikke dårlig, og den var STOR og mettende....

: sikle :

Slike skrekkhistorier forekommer jo overalt, og om alle mulige spisesteder.

Vet nesten ikke hva man skal tro.

Blir jeg dårlig etter et fastfood-måltid og mistenker at det skyldes maten, så kommer jeg GARANTERT til å pusse Næringsmiddeltilsynet på dem :evil:

Går sjelden på steder som er "nye og skumle" -> er kresen og prippen i matveien og velger kun steder jeg vet at andre kjente har spist på.... Ikke det at det er noen garanti, men en liten sikkerhet i allefall....

Skrevet

Er en kebabsjappe her i byen som er BERYKTET. Roter du deg inn på den sent etter en fuktig kveld, tilbringer du garantert mye tid på do dagen etter.

Chez Mac er ganske godt da, selv om jeg spiser det veldig sjeldent. McFlurry er godt!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tåler ikke maten på McDonald`s jeg. Kjenner det buldrer i magen allerede når jeg sitter og spiser..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...