Gå til innhold

Åpent forhold

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Noen erfaringer med å utnyttet seg av mulighetene ved et åpent forhold?

Hvordan gikk det med forholdet etterpå?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg sier Go for it!

Et åpent forhold kan være test på om man får følelser for hverandre, gjør kjæreste ting osv, men du må akseptere at han/hun har lov til å bli forelsket i en annen, eller at de sier at de ikke følte noe like vell.

Åpent forhold kan bety "KANSKJE", som ofte fører til et forhold :)

Gjest Trissa
Skrevet

Så lenge man er enige om hvor grensene går så er det faktisk bare deilig.

Med grenser mener jeg feks : ved flersex om hva som er akseptabelt å godta at partner gjør med en annen. Noen liker ikke at det blir klining, at man kun holder seg til sex.

Det er veldig spennende å ha et åpent forhold hvis begge tenner på det. Det å kunne leke seg med flere samtidig eller en annen enn partneren og det å vite at det er noe som tenner hverandre er deilig.

Det å kunne feks ringe typen mens man har sex med en annen og la telefonen være på slik at partneren hører på. Eller servere saftige detaljer fra "sidesprangene" for å piffe opp mens dere er sammen.

Ulempen kan være at man i ettertid angrer. At det hørtes fint ut som en fantasi og at når man lever set ut så kan det oppstå sårhet, vonde følelser og feks sjalusi.

derfor er det viktig at man er helt sikker på hverandre og på hva man takler og godtar i et åpent forhold.

Har opplevd at det er lettere i starten av et forhold før man har altfor sterke relasjoner følelsesmessig. At det etterhvert kan oppleves som vanskelig for den ene eller begge parter.

Men det bestev er når det ikke oppstår disse følelsene og man bare kan nyte

Skrevet

Det er kjempedeilig! Men vi har bare ett halvveis åpent forhold, jeg har lov til å ha sex med andre siden det tenner ham, han har ikke lov siden jeg ikke hadde tent på det, bare blitt sjalu...

Skrevet

Det er vel bare å kjøre på så lenge man setter klare grenser. Er vel som det meste; for noen funker det godt, for andre funker det ikke i det hele tatt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...