Gå til innhold

Nervøs fløyel fint nok i bryllup?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal i bryllup til et vennepar i august. Til den anledningen har jeg lyst til å sy en infinity-kjole =) Fant litt billig nervøs fløyel-stoff i en veldig fin farge, men det er lenge siden jeg har gått med klær i det stoffet. Minner meg litt om stiler som har gått ut for en god stund siden.

Så spørsmålet er; synes dere at en kjole i nervøs fløyel er fint nok til bryllup? Blir stoffet for klamt og varmt til høstbryllup?

Videoannonse
Annonse
Gjest Dorey
Skrevet

Jeg for min del synes at nervøs fløyel ser helt grusomt ut. I tillegg er det et lite helvete å sy i. Det faller ikke pent og ser billig ut. Jeg ville latt det være.

Skrevet

nervøs fløyel er vel ikke det peneste stoffet nei..... nå er det jo mye salg, så ville tro du kan finne en fin kjole som ikke koster allverden. Om du skal sy selv, ville jeg ikke brukt nervøs fløyel eller noe som helst stoff med skimmer ( ala sateng..)

Skrevet

Nervøs fløyel- niks og nei det er grusomt stygt og absolutt ikke fint nok for bryllup. Styr unna med "hård hånd". Ellers enig med hun over her, styr unna alle "blanke stoffer" som ikke er ren silke eller sateng av GOD kvalitet.

Skrevet

Styr unna!!

Er ett rent helvette å sy og ser helt grusomt ut...

Er som å omfavne det aller fæleste man finner i skapet fra det tidlige 2000 tallet. Nei, fysjamei!

Skrevet

Smaken er forskjellig! :) Syns at nervøs fløyel er veldig pent jeg, men nei; det er ikke lett å sy av i det hele tatt, det "sklir" og er klamt å ha rett på bar hud. Ville nok ha gått for et annet stoff personlig, men om du kom i mitt eventuelle bryllup, hadde det vært det samme for meg hva du hadde på, bare Du trivdes med det. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...