Gå til innhold

falske negler

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tenker å sette på negler til bryllupet, men aner ikke hvor. Noen som vet om noen i Drammen/Asker område som de kan anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen damer som har falske negler her???

Skrevet (endret)

jeg ville valgt å gått til en hudpleie salong, det gjorde jeg da jeg giftet meg, valgte gelenegler med fransk manikyr. varer lenge også. hadde dem i ca 1 mnd før jeg tok dem av meg selv. er verdt pengene syns jeg :)

Her er en hjemmeside jeg fant til hudpleie salong i Drammen, du finner ut hva slags neglebehandlinger dem gir visst du trykker deg inn på prislisten. Håper dette hjelper deg litt på vei, håper du får det du ønsker til din store dag :)

http://www.hudogvelvare.no/

Endret av orchid1988
Skrevet

City Nails i Drammen er flinke. Jeg bruker disse når jeg skal ha falske negler.

De er nok litt dyre, sist betalte 8-900kr for et sett med kunstige negler før jeg skulle gifte meg. Men det var verdt det. Her er de nøye! Ikke noen ruglete hvit kant og andre tullete ujevnheter.

Har hendt jeg har lagt kunstige negler hos privatpraktiserende, men det blir aldri like bra som hos City Nails!

Jeg finner ikke noe hjemmeside, men neglstudioet ligger i allefall Vis-a-vis Mirawa Kinarestaurant. (PS: Adressene du finner på internett stemmer ikke)

Skrevet

City Nails i Drammen er flinke. Jeg bruker disse når jeg skal ha falske negler.

De er nok litt dyre, sist betalte 8-900kr for et sett med kunstige negler før jeg skulle gifte meg. Men det var verdt det. Her er de nøye! Ikke noen ruglete hvit kant og andre tullete ujevnheter.

Har hendt jeg har lagt kunstige negler hos privatpraktiserende, men det blir aldri like bra som hos City Nails!

Jeg finner ikke noe hjemmeside, men neglstudioet ligger i allefall Vis-a-vis Mirawa Kinarestaurant. (PS: Adressene du finner på internett stemmer ikke)

Skrevet (endret)

Jeg vet ikke hvor i Drammen det er, men det er noen som driver med et merke som heter Proffesionails og det er fantastiske gelenegler :jepp: Ser helt naturlig og fint ut og sliter ikke på ens egne negler slik som akryl kan gjøre :)

Endret av dinedama
Skrevet

Citynails gjør dette. :jepp:

Her fant jeg faktisk bittelitt info om studioet.

Anjah

Skrevet

Savner geleneglene mine jeg... hadde negler fra Proffesionails i godt over ett år, men så sluttet dene eneste dama her i nærheten som holder på med det :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...