Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Jeg (j18) og kjæresten min (g22) har lyst å reise på ferie sammen neste uke! Litt spontant men sånn går det når han er i militæret og ikke vet når han får fri.. Men vi aner ikke hvor! Vi er ikke stinn i penger heller, så om noen har tips til noen attraksjoner som kan være koselig for oss to så hadde det vert kjempe greier! PS: TAR IKKE FLY, sånn at det er sagt! Må bli bil eller båt, eller beggedeler :)
Pusella Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Jeg (j18) og kjæresten min (g22) har lyst å reise på ferie sammen neste uke! Litt spontant men sånn går det når han er i militæret og ikke vet når han får fri.. Men vi aner ikke hvor! Vi er ikke stinn i penger heller, så om noen har tips til noen attraksjoner som kan være koselig for oss to så hadde det vert kjempe greier! PS: TAR IKKE FLY, sånn at det er sagt! Må bli bil eller båt, eller beggedeler :) Siden dere ikke flyr, tror det hjelper om du sier hvor dere evt. skal kjøre/ta båt fra. Jeg ville nok f.eks. ha tipset forskjellige reisemål for folk som skal kjøre/ta båt fra f.eks. Kirkenes enn Kristiansand... Gi litt flere detaljopplysninger, så får du sikkert gode tips her inne!
chom Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Anbefaler biltur til Hamburg:) Nå vet ikke jeg helt hvor dere bor, men er hvertfall en spennende by ikke så altfor langt unna:) Eventuelt Lofoten, vakker natur!! Skagen er også super romantisk!
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Oi, burde kanskje skrivet litt mer ja. Vi er fra Bergen, hvis det hjelper noen! :-) Lurte på road trip til sverige! Langt å kjøre ja, men det kan bli koselig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå