Gå til innhold

Ferietips for ungdommer?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg (j18) og kjæresten min (g22) har lyst å reise på ferie sammen neste uke! Litt spontant men sånn går det når han er i militæret og ikke vet når han får fri..

Men vi aner ikke hvor! Vi er ikke stinn i penger heller, så om noen har tips til noen attraksjoner som kan være koselig for oss to så hadde det vert kjempe greier!

PS: TAR IKKE FLY, sånn at det er sagt! Må bli bil eller båt, eller beggedeler :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg (j18) og kjæresten min (g22) har lyst å reise på ferie sammen neste uke! Litt spontant men sånn går det når han er i militæret og ikke vet når han får fri..

Men vi aner ikke hvor! Vi er ikke stinn i penger heller, så om noen har tips til noen attraksjoner som kan være koselig for oss to så hadde det vert kjempe greier!

PS: TAR IKKE FLY, sånn at det er sagt! Må bli bil eller båt, eller beggedeler :) :)

Siden dere ikke flyr, tror det hjelper om du sier hvor dere evt. skal kjøre/ta båt fra. Jeg ville nok f.eks. ha tipset forskjellige reisemål for folk som skal kjøre/ta båt fra f.eks. Kirkenes enn Kristiansand...

Gi litt flere detaljopplysninger, så får du sikkert gode tips her inne!

Skrevet

Anbefaler biltur til Hamburg:) Nå vet ikke jeg helt hvor dere bor, men er hvertfall en spennende by ikke så altfor langt unna:) Eventuelt Lofoten, vakker natur!!

Skagen er også super romantisk!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Oi, burde kanskje skrivet litt mer ja. Vi er fra Bergen, hvis det hjelper noen! :-)

Lurte på road trip til sverige! Langt å kjøre ja, men det kan bli koselig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...