Gå til innhold

Hvor mange?

Gjest lmari

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette kanskje har blitt diskutert mange ganger, men hvor mange har dere hatt sex med?

Og hvor mange er "mange"?

For min egen del har jeg bare hatt sex med en - samboeren min. Vi ble sammen da jeg var 18, og da var han min første. På en måte kunne jeg sikkert ønske meg mer erfaring, samtidig så er det godt å vite at dette er noe som bare han og jeg deler (han har også bare hatt meg). Savner ikke å ha hatt sex med mange, heller, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:oops: vrient å svare på gitt, man legger liksom ut sitt innerste da :oops:

Men skitt au, jeg har elsket med fire gutter, men har hatt sex med flere....

Hvorfor skille? Jo fordi sex og følelser ikke nødvendigvis henger sammen. Seks er lyst, elskov er mye mer enn det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Blir ikke det litt feil å svare på uten at man samtidig nevner hvor gammel man er eller i hvor mange år man har vært seksuelt aktiv :-? ?? Pirkete kanskje, men det er da ganske vesentlig? (Jeg hadde også hatt sex med bare en da jeg var 20...)

Jeg har hatt sex med rundt 20 gutter på 10 år, og fem av de årene har jeg hatt samboer og holdt meg til ham. Mye? Jeg synes ikke det, jeg. All erfaring er jo med på å forme den man er :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*knis* Punky!!

Jeg har vel hatt sex med fler enn det en svigermor synes er anstendig, i og med at jeg har vært aktiv siden jeg var 15, er nå 27, og har vært i fast forhold (uten utroskap) i 9 år (med ulike folk)....

Mellom 25 og 30, er ikke helt sikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel hatt sex med noe slikt som 25 gutter (over 10 år altså! :hoho: ) mens jeg har vært singel. (-og det har jeg vært i ca 6 år av mitt liv som ikke-jomfru.)

Skal ærlig innrømme at jeg gjør et overslag her. Har ikke helt oversikt.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...