Champagne Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Jeg får rett og slett masse små kviser/nupper på kroppen og i fjeset hver sommer etter jeg har brukt solkrem. Er meganøye med å rense huden og dusje etter solkrembruk (om jeg ikke gjør det blir jeg spedalsk), men alikevel kommer de. Noen som vet om et bra merke? Spesielt til fjeset er jeg villig til å betale dyrt (litt mindre dyrt til kroppen).
Gjest Heidie Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Jeg bruker Total Protector fra MD Formulations. Har ikke fått kviser og nupper av den http://www.feelunique.com/brands/md-formulations/sun-range
Mari90 Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 slenger meg på Heidi og sier md formulations sin hvis du har litt fet hud blir du nok litt shiny av den btw! da er visst dermalogica sin matte block something-something bedre
Champagne Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2010 Hvilken faktor får man dermalogica sin i? (Vil helst bli litt brun da..)
Mari90 Skrevet 6. juli 2010 #5 Skrevet 6. juli 2010 http://www.dermalogica.no/?90325 ser ut som den bare kommer i spf 20 man blir forresten brun uansett hvor høy faktor man bruker, er ingen solkrem som blokker 100% av strålene!
Champagne Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2010 Aha! Takk for råd dere! Og; det er vel egentlig bedre å være blek i fjeset enn rynkete
Gjest Applecore Skrevet 6. juli 2010 #7 Skrevet 6. juli 2010 Jeg synes Vichy sin er veldig fin Den har forøvrig kommet bra ut på tester ang beskyttelse også! Man får den på apoteket.
Gjest Heidie Skrevet 6. juli 2010 #8 Skrevet 6. juli 2010 slenger meg på Heidi og sier md formulations sin hvis du har litt fet hud blir du nok litt shiny av den btw! da er visst dermalogica sin matte block something-something bedre Ja, den er litt fet, så jeg pleier å blande den med en lett dagkrem, da blir den perfekt
Mari90 Skrevet 7. juli 2010 #9 Skrevet 7. juli 2010 Ja, den er litt fet, så jeg pleier å blande den med en lett dagkrem, da blir den perfekt mhm, det er lurt, gjør det av og til jeg og:) og funker å ha på litt pudder etterpå, pleier å bruke mineral veil fra tikei^^
Mari90 Skrevet 7. juli 2010 #10 Skrevet 7. juli 2010 Aha! Takk for råd dere! Og; det er vel egentlig bedre å være blek i fjeset enn rynkete bare hyggelig^^ ja, det er bedre og så er solpudder en genial ting ;D
tante fiolett Skrevet 8. juli 2010 #11 Skrevet 8. juli 2010 Moisturixing Photo-Age protection fra DDF har SPF 30 og gir bra med fukt uten å klebe/være fet. Murad sine solkremer er også gode, trekker raskt inn. Finnes i både SPF 15 og 30, og også en farget variant. Også Jan Marini sin SPF 30 er veldig bra.
Lilandry Skrevet 8. juli 2010 #12 Skrevet 8. juli 2010 Jeg liker veldig godt Jan Marini sin solkrem. Den har SPF 30, kan brukes som dagkrem og jeg blir ikke blank av den!
hilli Skrevet 8. juli 2010 #13 Skrevet 8. juli 2010 Jeg synes Vichy sin er veldig fin Den har forøvrig kommet bra ut på tester ang beskyttelse også! Man får den på apoteket. Den får jeg nupper og kviser av, og jeg tåler nesten alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå