Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får rett og slett masse små kviser/nupper på kroppen og i fjeset hver sommer etter jeg har brukt solkrem. Er meganøye med å rense huden og dusje etter solkrembruk (om jeg ikke gjør det blir jeg spedalsk), men alikevel kommer de. Noen som vet om et bra merke? Spesielt til fjeset er jeg villig til å betale dyrt (litt mindre dyrt til kroppen).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slenger meg på Heidi og sier md formulations sin :) hvis du har litt fet hud blir du nok litt shiny av den btw! da er visst dermalogica sin matte block something-something bedre ;)

Skrevet

Hvilken faktor får man dermalogica sin i? (Vil helst bli litt brun da..)

Skrevet

Aha! Takk for råd dere!

Og; det er vel egentlig bedre å være blek i fjeset enn rynkete ;)

Gjest Applecore
Skrevet

Jeg synes Vichy sin er veldig fin :)

Den har forøvrig kommet bra ut på tester ang beskyttelse også!

Man får den på apoteket.

Gjest Heidie
Skrevet

slenger meg på Heidi og sier md formulations sin :) hvis du har litt fet hud blir du nok litt shiny av den btw! da er visst dermalogica sin matte block something-something bedre ;)

Ja, den er litt fet, så jeg pleier å blande den med en lett dagkrem, da blir den perfekt :)

Skrevet

Ja, den er litt fet, så jeg pleier å blande den med en lett dagkrem, da blir den perfekt :)

mhm, det er lurt, gjør det av og til jeg og:) og funker å ha på litt pudder etterpå, pleier å bruke mineral veil fra tikei^^

Skrevet

Aha! Takk for råd dere!

Og; det er vel egentlig bedre å være blek i fjeset enn rynkete ;)

bare hyggelig^^

ja, det er bedre ;) og så er solpudder en genial ting ;D

Skrevet

Moisturixing Photo-Age protection fra DDF har SPF 30 og gir bra med fukt uten å klebe/være fet. Murad sine solkremer er også gode, trekker raskt inn. Finnes i både SPF 15 og 30, og også en farget variant. Også Jan Marini sin SPF 30 er veldig bra.

Skrevet

Jeg liker veldig godt Jan Marini sin solkrem. Den har SPF 30, kan brukes som dagkrem og jeg blir ikke blank av den! :)

Skrevet

Jeg synes Vichy sin er veldig fin :)

Den har forøvrig kommet bra ut på tester ang beskyttelse også!

Man får den på apoteket.

Den får jeg nupper og kviser av, og jeg tåler nesten alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...