Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke gutteparfymer liker dere ekstra godt??

Jeg kjenner at det begynner å krible ekstra i meg av den vanlige Tommy Hilfiger-parfymen - den brukte kjæresten min da vi ble sammen, og den minner meg veldig om den første kliningen og den voldsomme forelskelsen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CK Be er deilig.

Har ikke fått luktet på Van Gils Between Sheets enda, men hører at den er jentemagneten over alle.

Skrevet

Min kjære fikk akkurat "Masculine" fra Dolce & Gabbana i gave. Den er ganske god! :D

Skrevet
CK Be er deilig.

Har ikke fått luktet på Van Gils Between Sheets enda, men hører at den er jentemagneten over alle.

Den bruker jeg da.!!.. :briller:

Skrevet

Truth Calvin Klein

*sniff sniff* I like!

Skrevet

Liker godt når han bruker Between Sheets eller Aqua di Gio, jeg....heldigvis er det hans favoritter også!! :D

Skrevet

Polo Sport fra Ralph Lauren lukter såååååå godt på min kjære :hjerter:

Skrevet

For meg er det bare EN ...og den får meg til å bli mo i knærne og få hjerteklapp........åååååååååååååååh *drømme*

Nemlig :

JEAN PAUL .........aner ikke om den heter noe ....men flasken er en blå mannekropp

Skrevet
For meg er det bare EN ...og den får meg til å bli mo i knærne og få hjerteklapp........åååååååååååååååh *drømme*

Nemlig :

JEAN PAUL

:enig:

Kloke ord, Virgo!

Le Male heter den, forresten :hjerte:

Skrevet

between sheets, davidoff cool water, Ralph Lauren Polo sport, Emporio Armani hvit og svart, christian dior Dune det tror jeg var de jeg er ekstra glad i.

Skrevet

Fahrenheit

må bare :kysse: sambo når han har den på..

Skrevet

Le Male og Polo Sport minner meg om broren min, så det i seg selv er effektiv prevensjon :ler:. Kjæresten bruker derimot Roma - så jeg får vel svare det.

Skrevet

Aqua di Gio fra Armani er helt fantastisk!! Frisk og god. :hjerter:

Forøvrig synes jeg Jean Paul- herreduften er helt fæl. Kvalmende! :kvalm:

Skrevet

Ralph Lauren Polo Sport. OH YES!

Rent og riktig, rett og slett!

-viXen-

Skrevet

jean paul,le male :P for det bruker kjæresten min og den lukter himmelsk godt......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...