Gå til innhold

5 date's

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Ja, jeg kan være enig i det faktisk.

Det virker som TS har ganske ærlige hensikter om å lure mannen i garnet.

Noe mange kvinner ofte har :ler:

Kanskje jeg har en mer avslappet holdning til å gi et kyss i ny og ne :) . Et kyss er (for meg) ikke et løfte om varig forpliktelse og ekteskap. Da snakker jeg om "vanlige" kyss, ikke de dype og intime som er forbeholdt en kjærlighetspartner.

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Syns det høres veldig ut som min kjæreste som er veldig sjenert. Det at dere har hatt 5 dates er jo et godt tegn, men det at han faktisk kommenterte at han trivdes veldig godt med deg i armkroken (selv om du sier at der og da var det kanskje litt ukomfortabelt) sier jo enda mer! Jeg syns det høres ut som han har tenkt en del på det, og sikkert stresset litt med at han reagerte så dårlig/klønete som han sikkert føler han gjorde. Med andre ord, ikke bekymre deg, ta det med ro og nyt dette. Du har jo en masse å se frem til!

Forresten, ser flere har rådet deg til å kysse han. Hvis han er veldig sjenert, så kanskje noe litt mer uskyldig, som et lite kyss på kinnet, kan være greit? Da åpner du for litt mere intimitet uten å presse han inn i noe han kanskje ikke er klar for. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...