Gå til innhold

5 date's

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Har nå vært på 5 date's med en jeg møtte på internett.

Har vært en del filmkvelder, kino og restaurant.

Det jeg nå ikke skjønner helt, som jeg håper noen her kan hjelpe meg med.

Vi koser oss masse hver gang, han har sagt dette selv, og han tar ofte intiativ til å planlegge neste møte. Sier hele tiden at han koser seg sammen med meg og gleder seg til neste møte. Så jeg føler jo at han faktisk liker meg, men han har ikke kysset meg, koset med meg eller noe. Jeg la meg til slutt i armkroken hans. Han virket nesten litt ukomfortabel med det, viste ikke helt hvor han skulle holde meg og byttet til stadighet mellom skulderen min og siden av magen.

Han kommenterte i ettertid over msn at han koste seg masse og det var koselig å ha meg i armkroken.

Men jeg skal helt ærlig si at hans mangel på intiativ på kos, kyssing ol gjør meg svært usikker. Er han bare ekstremt sjenert, hvordan skal jeg forholde meg?

Kompis mener jo jeg skal sende sms "Når du skal kysse meg da" men jeg mener dette blir litt feil..

Noen tips??

Skal jeg ta intiativ til alt? Vente å se? Spørre om han er ukompfortabel rundt meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Synes det er et veldig bra tegn at du har funnet deg en som ikke hiver seg over deg på første daten. Selv om det kan virke sånn i innleggene her på kg, så er 5 dates (ikke date's) absolutt ikke mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ta initiativ selv og kyss karen! :) Han hadde neppe gått på fem dater med deg om han ikke er interessert. Da blir mitt beste bud på hvorfor han ikke har gjort noe fremstøt at han rett og slett er sjenert eller er usikker på hva du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Kan du ikke skjenke ham full og kline med ham? Jeg hadde gjort det. Mer alkohol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både rart og ikke rart. Kanskje han bare vil bedre kjent med deg før det skjer noe mer.

Har dere avtalt å møtes igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Noen vil bli veldig godt kjent før de kysser. Jeg er en av dem... Jeg liker mange mennesker, men det er bare noen få jeg liker ekstra godt, og som jeg stoler på.

Om jeg møter noen som jeg føler noe for, så tar det litt tid før jeg tar det store skrittet. Litt fordi jeg ikke vil skremme h*n bort, men også fordi jeg liker den speningen som er mellom oss før det store kysset, som etter hvert kan føre til noe mer.

Kanskje han rett og slett liker å ha det sånn akkuratt nå? Og når han er sikker vil han nok kysse deg ;)

Du må iallfall ikke pushe han, for det kan skremme han bort. La han ta initiaivet til noe også. :)

Noen liker å gå fort frem, mens andre liker å ta det rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Airi Chikako

Kan du ikke skjenke ham full og kline med ham? Jeg hadde gjort det. Mer alkohol!

Enig :D Drikk dere fulle. Det gjorde susen for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende du bare innbiller deg det. Men hvis du føler at han er ukomfortabel med at du sitter inntil ham så tenker jeg først dårlig kjemi... Sånn kroppslig sett.

Samtidig blir det feil å tolke for mye. Hadde han vært kvinne så hadde det vært "greit" men fordi han er mann så forventes det kanskje at han skal ta initiativet til kyss og kos.

Drikk masse vin, stirr ham lekent inn i øynene og kyss ham!!!

Føler du DA at han er ukomfortabel så er det kanskje noe dere bør snakke om.

Endret av Bernina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke han hadde brukt så mye tid om han ikke var interessert. Men han er sikkert sjenert eller usikker på deg,så følg rådene over, og ta initiativet selv! =)

Lykke til! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert bare sjenert, og redd for å trø over grensen å gå for fort/langt. Har selv vært der. Redd for å prøve å gå inn for et kyss etc å drite seg ut i prosessen. Ta innitiativ å kyss han, så skal du se han slapper mye mer av, da den bariæren er brutt. Er ihvertfall mine erfaringer. Har vært sånn slikt selv når det typisk har vært stor alders forskjell, å da er det en life saver når du ser jenta kaster hanskene å går inn for et kyss. Da ruller ballen veldig fort etterpå =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jøss, skulle nesten tro det handlet om meg.

Jeg er i akkurat samme pososjon for tiden, har møtt ei søt jente fra en dateside og vi har det hyggelig ilag. Vi planlegger stort sett neste møte før vi tar farvel, så må jo være positivt. MEN jeg er en sjenert og snill gutt som gjerne vil ta det pent og pyntelig i begynnelsen, det som gnager i hodet mitt er at jeg må ta neste skritt snart før det er for seint. Jeg er redd for å tråkke i salaten med et nervøst forsøk på et kyss, litt pga jeg ikke klarer å lese kroppspråket hennes og litt pga jeg ikke er den mest erfarne på kjærestefronten..

Jeg for min del hadde blitt kjempeglad om hun tok initiativ til noe mer enn lett kos..

Hehe det er ikke lett, men det går også an å prate om hvor dere står i forhold til forholdet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Menn fra nettet er vel noe mer trege og uerfarne og spesielle enn andre menn der ute IRL..styr unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn fra nettet er vel noe mer trege og uerfarne og spesielle enn andre menn der ute IRL..styr unna.

Mindre desperate enn mange andre mannfolk er det du prøver å si. Ja, det er selvfølgelig ingen fordel for ei dame ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre desperate enn mange andre mannfolk er det du prøver å si. Ja, det er selvfølgelig ingen fordel for ei dame ;)

Sannheten med mange modifikasjoner.

Han kan jo være veldig ute av trening også da. Eller kanskje litt klønete på klining/kyssing. Også kan han jo være desperat men allikevel sjenert. Tenk han river seg i håret og hyler til speilbildet sitt hver kveld når han kommer alene hjem "Faen! Hvorfor kysset jeg henne ikke!!! Hvor vanskelig kan det være!!!!???"

Uansett så synes jeg det er litt søtt - at han ikke er så frempå. Men før eller siden så bør han sørge for at ånden er god og leppene myke og bare la det stå til!! Man trenger ikke være desperat for å gi et kyss! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sannheten med mange modifikasjoner.

Han kan jo være veldig ute av trening også da. Eller kanskje litt klønete på klining/kyssing. Også kan han jo være desperat men allikevel sjenert. Tenk han river seg i håret og hyler til speilbildet sitt hver kveld når han kommer alene hjem "Faen! Hvorfor kysset jeg henne ikke!!! Hvor vanskelig kan det være!!!!???"

Uansett så synes jeg det er litt søtt - at han ikke er så frempå. Men før eller siden så bør han sørge for at ånden er god og leppene myke og bare la det stå til!! Man trenger ikke være desperat for å gi et kyss! :)

Det finnes ingen sannhet uten modifikasjoner.

Men det jeg hovedsaklig mente var at det blir vanskeligere for ei kvinne å lure en mann i garnet når han ikke er like desperat etter å gå i garnet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Lure en mann i garnet"??? :gjeiper:

Jeg syens det virker som om ts har ganske ærlige hensikter jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Lure en mann i garnet"??? :gjeiper:

Jeg syens det virker som om ts har ganske ærlige hensikter jeg!!

Ja, jeg kan være enig i det faktisk.

Det virker som TS har ganske ærlige hensikter om å lure mannen i garnet.

Noe mange kvinner ofte har :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kan være enig i det faktisk.

Det virker som TS har ganske ærlige hensikter om å lure mannen i garnet.

Noe mange kvinner ofte har :ler:

Føler menn seg så lurt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...