Bente Skrevet 26. september 2003 #1 Skrevet 26. september 2003 På nrk sine nettsider fortalte de dette om utgangsmarsjen til mette-marit og haakon: "Noteutgivelse er på trappene, og nrk.no er kjent med at denne bruremarsjen står på repertoaret i norske kirker allerede første helg etter det kongelige bryllup." http://www.nrk.no/musikk/1249495.html Dette er Gamal bruremarsj fra Nord-Gudbransdalen (du kan høre den ved å høre nrk`s bryllupsvideo...marsjen kommer etter 4 minutter). Er det noen som har hatt den og vet hvor man kan få tak i noter? Kan man bare kontakte kirka eller?? Det samme gjelder jan Magne Førdes bruremarsj...hvor får dere tak i alle notene???
monja Skrevet 26. september 2003 #2 Skrevet 26. september 2003 Jeg kan skaffe deg notene til "Brudemarsj" av Førde. Jeg er ikke brennsikker på hvor den befinner seg nå, men det er jo ens stund til du gifter deg, så det skal jeg klare....sender pm når jeg finner den. Skal lete i helga
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2003 #3 Skrevet 26. september 2003 Hva slags program må du ha for å få åpnet denne linken da????? :-?
hallingbrud Skrevet 26. september 2003 #4 Skrevet 26. september 2003 Hvis du bor i Oslo kan du jo bare stikke innom i opera-passasjen. Der ligger en notebutikk med svært godt utvalg. De tar sikkert inn utgangsmarsjen til mette-marit med en gang den blir utgitt.
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2003 #5 Skrevet 26. september 2003 Hvis du bor i Oslo kan du jo bare stikke innom i opera-passasjen. Der ligger en notebutikk med svært godt utvalg. De tar sikkert inn utgangsmarsjen til mette-marit med en gang den blir utgitt. Hvor ligger den??
Bente Skrevet 26. september 2003 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2003 Hvis du bor i Oslo kan du jo bare stikke innom i opera-passasjen. Der ligger en notebutikk med svært godt utvalg. De tar sikkert inn utgangsmarsjen til mette-marit med en gang den blir utgitt. Hvor ligger opera-passasjen?
hallingbrud Skrevet 26. september 2003 #7 Skrevet 26. september 2003 Siden jeg ikke bor i Oslo kan det hende at jeg tar feil mht. navnet (det kan hende den egentlig heter noe annet). Men du vet hvor operaen i Oslo ligger? Der hvor LO har kontor? Ok, dette kan bli vanskelig å forklare for meg som ikke er så sinnsykt kjent. Men her er hjemmesiden til den butikken jeg tenkte på: http://www.schlagerforlaget.no/omoss/omoss.html
Bente Skrevet 26. september 2003 Forfatter #8 Skrevet 26. september 2003 Siden jeg ikke bor i Oslo kan det hende at jeg tar feil mht. navnet (det kan hende den egentlig heter noe annet). Men du vet hvor operaen i Oslo ligger? Der hvor LO har kontor? Ok' date=' dette kan bli vanskelig å forklare for meg som ikke er så sinnsykt kjent. Men her er hjemmesiden til den butikken jeg tenkte på: http://www.schlagerforlaget.no/omoss/omoss.html[/quote'] Takk, takk Hallingbrud det hjalp mye fordi på hjemmesiden dems var det kart :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå