Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Hadde noen små strekkmerker på lårene på grunn av at jeg vokste så fort i tenårene. Nå ikke lenge etter jeg merket at de var kommet, har de forsvunnet igjen. Jeg vet at de kan blekne med årene, men mine syns ikke engang. Er det mulig det da ? Ble veldig glad når jeg merket det, jippiiii
Perledrøm Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Hehe, din heldiggris! Jeg har på innsiden av lårene og de er ikke bare bleke striper, men også søkk ned i huden Blæ!
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Da jeg var 16 (hadde også vokst fort) hadde jeg noen skarpt røde merker nederst på brystene og litt på magen/siden. Jeg var radmager, mens merkene var virkelig tydelige. De bleknet gradvis av seg selv til de plutselig en dag var borte. Jeg har noen bleke små striper øverst på innsiden av lårene som ikke er borte, men ellers er det fantastisk at de tydeligste ikke har etterlatt seg noen spor.
Lykkelitenen Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 MISUNELIG! Fikk noen flotte strekkmerker på hoftene og rumpen i tenårene, disse er blitt ganske bleike, men syns like vell... Så begynte jeg på p-pillen og la på meg, spesielt på brystene, og fikk strekkmerker der også. Så ødela jeg kneet og måtte droppe trening, ny stor vektøkning og nye strekkmerker på baksiden av kneet, rundt navlen og på sideflesket, og i motsetning til de andre har disse ikke bleknet med årene, men er ildrøde Så om noen en dag skal komme over en mirakelkur for strekkmerker, skrik ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå