Charloa Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Jeg er på utkikk etter min første leilighet. Den kommer til å bli liten dvs under 50kvm. Har tidligere ikke vært interessert i verken interiør eller bolig,men nå kjenner jeg interessen vekkes. Jeg er helt "grønn" i interiørblad-jungelen, har prøvd meg på noen få men synes det er mye for de etablerte i store flotte hvite villaen som er laaangt fra min tilværelse. Jeg trenger hjelp til smarte løsninger for liten plass og som er moderne uten at det lulter sterilt. Er det noen som har noen tips om blader jeg bør kjøpe??? Tips tas imot med stooor takk!
Melodi Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Bolig pluss er kjempebra. Hvis du går inn på www.bladkongen.no og bestiller årsabonnement, sparer du ca 50%. Kan også anbefale rom 123, spørs litt hvilken stil du er ute etter... Lykke til med ny leilighet
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Jeg har samme problemet, og jeg synes veldig få blader har artikler om små leiligheter: de gangene det står noe er de "små" leilighetene rundt 55+ kvadratmeter. Det jeg har hatt en del nytte av er leilighetene de har laget på Ikea, man kan gå inn i dem og se smarte løsninger og hvor store/små tingene må være. (Men jeg kan noen ganger ikke fatte at leilighetene liksom skal være de 45 kvadratmetrene de sier.)
Gjest Sel Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Jeg "bodde" på hjemmesiden til Ikea ukene før jeg tok over min gamle leilighet på 42 kvadrat. Masse bra der!!
Charloa Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2010 Takk for svar! Er det noen som har erfaringer med Bo Bedre magasinet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå