Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Dummeste jeg har hørt. Selvfølgelig kan de lukte.
MissMas Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Fortalte katten deg at den ikke kan lukte? Persere kan nok lukte.
sajk Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2010 Takk for ET seriøst svar. Katten i animasjons filmen "over hekken" sa det -.- Og den sa det fordi den var perser -.- Og derfor lurte min datter på om det var sant. Og jeg ville ikke svare før jeg var helt sikker..... Mye informasjon fra barnefilmer er jo sant. Flott med seriøse svar da takl takk
MissMas Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 Du hadde nok fått flere seriøse svar hvis du skrev at det var en animasjonsfilm Det er ikke alle voksne som ser det. Jeg har aldri i hele mitt liv hørt om det en gang, så regnet med at du skrev litt... absurd.
sajk Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2010 Når jeg skriver her, så vil jeg alltid ha seriøse svar. "ingen spørsmål er dumme" Selv hvis jeg svarer noen er jeg også seriøs, syns det er dårlig gjort og svare frekt, eller ironiskt på en måte som ikke er morsom. Det er bare unødvenig og komentere at du syns det noen skrev er det dummeste i verden lix.
MissMas Skrevet 10. juli 2010 #8 Skrevet 10. juli 2010 Når jeg skriver her, så vil jeg alltid ha seriøse svar. "ingen spørsmål er dumme" Selv hvis jeg svarer noen er jeg også seriøs, syns det er dårlig gjort og svare frekt, eller ironiskt på en måte som ikke er morsom. Det er bare unødvenig og komentere at du syns det noen skrev er det dummeste i verden lix. Ja, det er jeg helt enig i
Pusemamma Skrevet 13. juli 2010 #9 Skrevet 13. juli 2010 Rareste jeg har hørt. Ene katten min er halvt perser og hun rygger når det er lukter hun ikke liker og gnir seg inntil ting som hun liker. Selv om de er flate i ansiktet har de luktesant, hvordan skulle de ellers klare seg. Mange myter ute og går.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juli 2010 #10 Skrevet 13. juli 2010 jeg skjønte ingen ting av hovedinnlegget, så ikke rart folk trodde du tulla. Hadde gramatikken vært bedre, så hadde folk skjønt med engang hva du mente Ang luktesans? Luktesans har de nok, men om den er like god som på en annen katt, tror jeg ikke. De har jo knapt nese, så lukta får ikke så god "tid" på å bli absorbert som på katter med normale neser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå