Natalia74 Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 * Flibanserin er et ikke-hormonelt stoff som er blitt nøye undersøkt i forhold til bivirkninger. Stoffet regnes som potent når det gjelder å stimulere seksuell lyst hos kvinner, spesielt hos kvinner før overgangsalderen som lider av fenomenet HSDD (seksuell dysfunksjon). * Stoffet inntas i form av en daglig pille, og komponentene i pillen virker på sentralnervesystemet i kroppen. * Medisinsk forklart virker flibanserin som en 5-HT1A serotonin reseptor og en 5-HT2A serotonin reseptor. * Ved siden av å kunne gi økt lyst kan flibanserin også gi sterkere opplevelse av orgasme, mener forskerne. * For tiden foregår forsøk for å få mer innblikk i virkningsmekanismene til dette stoffet hos et av verdens ledende legemiddelfirmaer Boeringer Ingelheim. Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle legga detta så kliner tell å legger det her jeg. Men til saken, er det noen her som har testa noe av det natur greiene du kjøper på kondomeriet og slike butikker? I såfall, noen anbefalinger? Gjerne litt detaljert om hvordan det funka Skal kjøpe et eller annet, men aner ikke hva, siden det er 1000 forskjellige på markedet.
Gjest wild bird Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Hmmmm, jeg er generelt skeptisk til å kjøpe og stappe i meg preparater som ikke er utskrevet av legen direkte til meg. Tror ikke jeg hadde turt å ta disse pillene du skriver om her. Ikke at jeg trenger det heller da. Uansett, poenget mitt er at piller kjøpt på kondomeriet kan tukle til kroppen din på en måte som ikke er sunt. Jeg hadde ikke tatt sjansen.
Natalia74 Skrevet 11. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2010 Hmmmm, jeg er generelt skeptisk til å kjøpe og stappe i meg preparater som ikke er utskrevet av legen direkte til meg. Tror ikke jeg hadde turt å ta disse pillene du skriver om her. Ikke at jeg trenger det heller da. Uansett, poenget mitt er at piller kjøpt på kondomeriet kan tukle til kroppen din på en måte som ikke er sunt. Jeg hadde ikke tatt sjansen. men det finnes forskjellige forskjellige glidemidler
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå