Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Vi har ei jente som blir 3 om noen måneder. Hjemme så går hun på potte når hun skal tisse/bæsje. Vi bruker å ta på henne bleie når hun ikke er hjemme (f eks hvis vi skal på butikken, være hos besteforeldre, i barnehagen) og om natta. Vi skal straks til syden, og jeg vurderer å ta med potta hennes. Hum er absolutt ikke vant til å gå på do, og det er altfor liten tid til å prøve å venne henne til dette før vi drar. Har vi ikke med potta må hun jo enten bruke bleier eller hun må gå på doen. Men jeg vet jo ikke om hun vil gå på do. Hun har iallfall ikke villet prøve her hjemme enda. Ulempen med å ta med potta er jo at den tar opp en god del plass i kofferten, men finner egentlig ikke noen bedre løsning. Noen som har noen tips eller råd eller muligens erfaringer å komme med?
Chiquita Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Kjøpe potte der nede, og så hive den når dere skal hjem?
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Tja.. Tror det blir litt stress å skulle finne en butikk som selger potte. Har ennå til gode å se en butikk som selger babyutstyr i syden. Babyklær ja, men annet utstyr er det dårlig med.. Tror heller jeg tar den med
Meridian Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 Kjøp en kjempebillig potte her i norge, ta den med til syden. Når du skal hjem lar den potta være igjen i syden, og du har ekstra plass til stæsj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå