Gå til innhold

Tom for cola

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er helt krise her nå. Jeg har ikke mer cola i gjen og jeg holder på å daue av tørsthet. Butikken er en mil unna og jeg har ikke bilen i dag og det er for varmt å gå den mila i stekvarmen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da lurer jeg mest på hvor du befinner deg som har varme?

;)

Skrevet

Du vet at pga. det høye sukkerinnholdet i Cola bruker kroppen så mye energi og vann på å forbrenne det at du i lengden går i minus i væskemengde om du bare drikker Cola?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vann er din venn

Nei, det er Google det.

Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

Nei, det er Google det.

Jeg er mer lojal mot vann enn google.

Skrevet

Uff da, stakkars deg. Det er hardt med slike hete somre vi har her i Norge.. Hva med å bestille en pizza kjørt hjem, så kan du få med cola med det samme ;)

Lykke til på ferden. Jeg håper du har isbitene klare.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 4x 1.5L i garasjen :lur:

Skrevet

Ring en venn?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Fin måte å avslutte fandens tørstedrikk kanskje et hint om at du ikke skal drikke mer cola? Vann er det reneste og beste for kroppen!

Renser ut alle avfallsstoffer også, og cola gjør ikke det samme ...

Jeg var selv under colaens makt siden jeg var 18, drakk det hver bidige dag ... helt forfedelig. Helt til jeg, ved min 25 års dag, bestemte meg for aldri å røre denne djevelske drikken. Har ikke rørt brus i det hele tatt på 3 år og 2 mnd :)

Skrevet

Det hjelper deg ikke akkurat nå,men til neste gang; trikset er å aldri gå tom! Planlegg i god tid og sjekk alltid lageret før du drar på butikken.Hilsen Pepsi max-avhengig... :fnise:

Skrevet

Det hjelper deg ikke akkurat nå,men til neste gang; trikset er å aldri gå tom! Planlegg i god tid og sjekk alltid lageret før du drar på butikken.Hilsen Pepsi max-avhengig... :fnise:

Signerer denne! Hilsen pepsi max avhengig 2.0 ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Glad jeg kun har 250 meter til butikken, åpent 07-23 (mandag-lørdag).

Over dobbelt så langt til søndagsåpen butikk og døgnåpen Deli de Luca derimot, dersom det skulle gå tomt på ukristelige tider eller en søndag.

Skrevet (endret)

Glad jeg kun har 250 meter til butikken, åpent 07-23 (mandag-lørdag).

Over dobbelt så langt til søndagsåpen butikk og døgnåpen Deli de Luca derimot, dersom det skulle gå tomt på ukristelige tider eller en søndag.

Det blir noe å fortelle barnebarna om - hvor fint du hadde det i gamle dager...

Ingen matvarekrise av noe slag osv.

Endret av slask

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...