Gå til innhold

Nokas-trailer

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://vgd.no/musikk-tv-og-film/film/tema/1582124/tittel/nokas-trailer

Ja da er traileren til filmen om Nokas-ranet fra 2004 sluppet ut:

Ser faktisk ut til å kunne bli bra dette. Liker fotokomponeringa etter traileren å dømme.

Er det mange som ser fram til filmen her?

urk , synes ikke jeg hørte om annet i flere år jeg . Det er jo nesten akkurat skjedd. tror ikke jeg gidder å se film om det også .

Skrevet

Er litt betenkt på at det lages underholdning av en sak som har så mange ofre, og det så kort tid etterpå.

Dessuten er det mye i den saken som aldri vil komme frem, så det blir vel bare enda en "røverhistorie" med bare en viss forankring i virkeligheten.

Det er heller ikke greit om de notoriske kriminelle som deltok blir fremstilt på en slik måte at det kan virke rekrutterende til det kriminelle miljøet.

Skrevet

Ja, da skal vi få se den heroiske sagaen om en gjeng kriminelle med en stor drøm: Å rappe enormt mye gryn så de kan fortsette snylterlivet sitt i luksus enda noen måneder. Hurra, hurra. Det eneste som kunne hjelpe for denne filmen, er en avslutning à là "Dirty Basterds", der alle sammen meies ned av politi i siste scene. DEN filmen ville jeg sett. Gjerne med litt slo-mo. Jeg kunne tenke meg å se hjernemassen til David Toska splatte i langsom kino mot veggen bak ham etter et velrettet skudd i neseroten. Schumann sigende sammen på kne med et vantro uttrykk i ansiktet "men det skulle da ikke slutte slik" mens kulene slår inn i ham gjentatte ganger. Altså den avslutningen som ranet skulle avstedkommet. Politiet skulle ha møtt dem med akkurat det nivået av vold drittsekkene selv var villig til å mønstre, og blåst svina til helvete. Hver eneste jævla en av dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...