monja Skrevet 26. september 2003 #1 Skrevet 26. september 2003 Sitter du på jobben med sliten og tørr matpakke, stikker du til nærmeste bakeri/kiosk/butikk og kjøper mat (baguette etc) eller har jobben din stilig kantine med varm mat og kald mat og......??? Hva spiser du til lunch?
mellom Skrevet 26. september 2003 #2 Skrevet 26. september 2003 vi er åtte stykker på jobb, som bytter på å lage lunsj - som oftest et ok forkostbord - men noen ganger lager vi salat o.l - spiser generelt alt for mye pga. dette - men ellers så er det bare bra - sosialt, sunt og godt -
Gjest Poirot Skrevet 26. september 2003 #3 Skrevet 26. september 2003 Har ok kantine med salatbar, ulike pålegg og brød, samt suppe og varmmat. Spiser ofte bagel el med brie, for det er så godt!! Eller nøkkelost. Eller salat. Eller varmmat hvis det er noe godt.
Gjest lmari Skrevet 26. september 2003 #4 Skrevet 26. september 2003 Har helt ok kantine, greie priser og godt utvalg i både kald og varm mat, og en del ferdig påsmurt. Jeg er inne i en leverpostei-bølge, så for tiden spiser jeg tre grove brødskiver med leverpostei og slangeagurk, og en liten melk. Kommer på 13,50, tror jeg det er... Får sikkert en ny greie snart - hadde bløtkokt egg i forrige uke, og salat med cottage cheese uka før det...
punkyB Skrevet 26. september 2003 #5 Skrevet 26. september 2003 Kjøper mat i kantinen - både salatdisk som er ok og div. varmmat i tillegg til brød og pålegg. Av og til går vi også ut og spiser på div. steder i nærheten.
Gjest Embla s Skrevet 26. september 2003 #6 Skrevet 26. september 2003 Spise til lunch? Knekkebrød, ost (Jarlsberg, norvegia, smøreost), te i store mengder På videregående derimot! Jeg og veninnen min hadde med oss varm mat på omgang. Helt til soyasausen lakk i sekken min en dag... da sluttet vi med det
Titti Skrevet 26. september 2003 #7 Skrevet 26. september 2003 Vi har ei kjempefin kantina på jobb, med vanlig brød/rundstk/knekkebrød og et godt utvalg av pålegg. Vi betaler kr 10,- og kan forsyne oss så mye vi vil. Veldig bra tilbud, men det hender det blir ei skive el to mer enn en burde spise.... -glad vi ikke har sånn varmmat o.l.
-Fisken- Skrevet 26. september 2003 #8 Skrevet 26. september 2003 Lunsjen på skolen blir et knekkebrød med gulost og paprika, et eple og en gulerot.. Men 1/2 liter vann til.
Kaktus Skrevet 26. september 2003 #9 Skrevet 26. september 2003 Kantine med brød, pålegg, salatbar, varmmat og litt annet. Helt OK, men man blir jo lei det meste uansett hva det er...
Gjest GreenSky Skrevet 26. september 2003 #10 Skrevet 26. september 2003 Det varierer, men i dag har jeg spist skive med velami (vegetar "salami") og tomat.
Gjest care Skrevet 26. september 2003 #11 Skrevet 26. september 2003 Som regel matpakken min og Juice. Men i dag handlet jeg i kantinen. Vet ikke hva det heter, men det er ost og skine i mellom + te
Fauna Svecica Skrevet 26. september 2003 #12 Skrevet 26. september 2003 Kantinematen er helt ok. Jeg spiser der, av og til. Ellers har jeg smurt min egen matpakke. I kantinen går det som oftest i varmmat.
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2003 #13 Skrevet 26. september 2003 Hva jeg spiser til lunch? Går på skole like ved både kiosk med varmat med alt fra bugere og pommes frites til kjøttkaker med potetmos. Har også både Rimi og Rema 1000 like ved, men det blir som regel alltid en pose med minigulerøtter. Nammis.. Har nesten aldri kjøpt noe annet jeg
vrimmel Skrevet 27. september 2003 #14 Skrevet 27. september 2003 Omtrent alltid grovt brød/ rundstykke med Norvegia på + paprika el. annet grønt Kjedelig? sikkert - men jeg liker det godt jeg
Lillebi Skrevet 29. september 2003 #15 Skrevet 29. september 2003 Brødskive eller knekkebrød stort sett med ost og skinke på. Evt yoghurt. "Standard" matpakke.. kanskje med et eple ved siden av. Vi har ikke kantine på jobben... Jeg rekker heller ikke å gå til nærmeste butikk i lunsjpausen min.
brum Skrevet 29. september 2003 #16 Skrevet 29. september 2003 I dag ble det en baguett i kantina. Den var vellldig god.
Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2003 #17 Skrevet 29. september 2003 Litt forskjellig. Her på jobben er det mange Fedon tilhengere. Det har ført til at en del av oss som ikke er det også tar med salat i ny og ne. Ellers går det i skiver med div pålegg. Har kjøleskap på lunchrommet. Nå er jeg inne i en fase med brød eller knekkebrød med skiver av tomat og rødløk samt majones på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå