cyanid Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Som det står i overskriften... trenger ikke være sånn kjempedyr, faktisk vil jeg heller ha det motsatte Og stroppløs. Blir misunnelig hver gang jeg ser folk sprade forbi i disse! Og en ting til, jeg er 1.63, kan lave folk som meg bruke disse, eller er de forbeholdt lange damer?
cyanid Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2010 Takk for tips Men jeg handler egentlig ikke på nett, liker bedre å gå i butikkene og prøve selv.. jeg får bare ta meg en runde når jeg skal inn til byen senere, lurte bare på om noen visste nøyaktig hvor en finner dem, da jeg hater å traske fra butikk til butikk
Gjest Pjuskeline Skrevet 6. juli 2010 #5 Skrevet 6. juli 2010 Jeg kjøpte en på HM sist uke. Verdt å ta en titt der!
Aubree Skrevet 6. juli 2010 #6 Skrevet 6. juli 2010 Jeg kjøpte en på HM sist uke. Verdt å ta en titt der! Så gina tricot hadde sist jeg var der :-)
SoCurious Skrevet 6. juli 2010 #7 Skrevet 6. juli 2010 Hei, Hadde samme skepsisen som deg, er like høy, eller lav, hehe... Men har aldri fått så mye komplimenter som jeg har fått etter å ha brukt lange kjoler. De fåes jo overalt, liker også de stroppeløse best..
RedFox81 Skrevet 6. juli 2010 #8 Skrevet 6. juli 2010 jeg er selv ganske kort, og jeg ser jo de kjolene overalt, warehouse, h&m, cubus, vel, ja, storsett overalt. Men det gjenstår ennå å finne en kjole som faktisk passer min høyde, for at de jeg så, var minst 20 cm for lange. Ikke går det an å sy de opp heller, det har alltid så fin mønster nederst at det ikke passer å bare klippe det av.
Regineh Skrevet 6. juli 2010 #9 Skrevet 6. juli 2010 Siden du er lav (det e eg og) så e jo nettshopping på asos.com perfekt for deg.. der har dei en egen kategori som heiter 'petite' - og der e maxikjolene(fotside kjolene) perfekt legnde for deg, og du slipper å sy dei opp. genialt, eg har handla masse fra den sida.. dei har til og med norsk valuta du kan endre oppe i høgre hjørnet så du slipper og sitte og rekne med valutakalkulator. Lykke til
cyanid Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 6. juli 2010 jeg er redd for å handle på nett :O men ØY! Jeg tråla hele kristiansand, ALLE damebutikker, fra sandens til slottet, og fant ingenting! Men det ble en solskinnshistorie allikevel, endte opp å dra opp til en kompis og treffe kjæreste, og der var det en fyr som kjenner hun som driver Angel Design som solgte meg blå jakke med alvehette til bare 500! Som jeg har ønsket meg i 3 år, men jeg syntes 2000,- var litt stivt, så da ble jeg gladere for det enn kjole! Hurra :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå