sebra Skrevet 6. juli 2010 #1 Skrevet 6. juli 2010 Har netcom lov til å øke prisen for en tjeneste uten og informere kundene sine?
maritza Skrevet 6. juli 2010 #2 Skrevet 6. juli 2010 Økte priser skal vel varsles med minimum 2 mnd varsel. Økt pris uten varsel gir deg anledning til å bryte bindingstiden uten at du behøver å betale noe bruddgebyr.
sebra Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2010 Takk takk det var det jeg tenkte. er ingen som har fått noe som helst beskjed, virker som de har satt opp prisen og satsa på at ingen skal legge merke til det.
sebra Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2010 jeg ringte de nå, han mente at det står i kontrakten at kundene må holde seg oppdatert på prisene selv.
Sugerøret Skrevet 6. juli 2010 #5 Skrevet 6. juli 2010 hmm jeg tolker det annerledes enn den kundebehandleren du snakket med .. PÅ https://netcom.no/abonnement/mobilabonnement/vilkar.html punkt 15.står det rimelig klart i følge meg selv : "NetCom har rett til å gjøre endringer i priser og abonnementsvilkår. Endringer NetCom antar vil være av en viss betydning og til ugunst for Kunden, vil Kunden bli varslet om senest én måned før endringen trer i kraft. Om NetCom ikke lenger tilbyr den aktuelle tjeneste, kan NetCom si opp Abonnementsavtalen eller deler av den med 1 måneds varsel." Tror jeg ville ha krangla med Netcom her ...
sebra Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2010 å jasså ja. jeg gadd ikke lese kontrakten, men du skal ikke se bort ifra at jeg ringer og krangler litt til imorgen =) hehe.....er bare en bagatell egentlig, men jeg synes det skulle være en selvfølge at de varsler om prisendringer.
sebra Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2010 jeg skal nok ikke ha netcom så mye lenger tenker jeg, men er så greit siden alle har netcom og da er det veldig fint med netcom venner. Får vente til bindingstiden er over, så skal jeg begynne å titte litt rundt etter noe bedre.
Mayaluna Skrevet 7. juli 2010 #9 Skrevet 7. juli 2010 Dette er jo veldig typisk NetCom. Var kunde der for noen år siden, men etter slt for mye tull så byttet jeg over til talkmore, og der er det aldri noe tull + at de har en veldig oversiktlig "mine sider" der jeg kan følge med på fakturaen. Forresten fikk sms for litt siden om at talkmore senkte prisene på datapakkene sine. Så nå er mitt abonnement veldig gunstig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå