Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Jeg skal fra nå av motta AAP fra nav, men jeg har lett meg fordervet på nettsidene deres, men finner ingen steder hvor det står når pengene kommer! Mulig jeg er dårlig til å lete, altså, men det eneste jeg finner er at de kommer hver 14 dag, hvis det stemmer? Noen som vet? (Hvis det er relevant sendte jeg inn meldekort rett før helga.)
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juli 2010 #3 Skrevet 6. juli 2010 Det kommer an på når du leverer meldekort og om du sender inn meldekortet elektronisk eller ei. For meg startet ny periode lørdag 3/7, jeg sender meldekort elektronisk samme dag. Mottar "lønnsslipp" med utregning mandag morgen, penger på konto tirsdag morgen. Så er det samme løpet om 14 dager.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Hmpf...nå har jeg sendt inn tre meldekort, og fremdeles ikke fått noenting, ikke utbetalingsslipp, ikke penger, ikke noenting. På mine sider på nav.no står det "ingen behandling" på de innsendte meldekortene, og det er umulig å komme gjennom på tlf til nav. Har prøvd å sende dem en mail nå, men synes dette er utrolig merkelig. Har jo fått brev om at jeg har fått innvilget AAP, samt ukesatsen, så skjønner ikke hvorfor jeg plutselig ikke skal få pengene nå... :klø:
cyanid Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 hmm kanskje bare gå ned og prate med dem? De ble innvilget hos meg etter under en måned, så det er jo rart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå