Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå må jeg bare få luftet min bekymring et sted..

Jeg har nylig begynt i ny jobb, og ettersom jeg har valgt en mannsdominert utdanning, består arbeidsplassen av et stort flertall menn.

Ikke at det i seg selv gjør meg noe, jeg liker mannfolk, jeg!

Problemet er at jeg er en sprudlende person, som liker å le og holde en flørtende tone.

JEG legger ikke noe i flørtingen, men jeg er redd andre kanskje gjør det..

..da særlig en av mine kollegaer.

Ettersom jeg er nyansatt, har jeg vært hyggelig mot alle, og prøvd å bli oppfattet som positiv og lærenem.

Dette har resultert i at mange av gutta liker å prate med meg (jeg ler vel av alle de tørre vitsene kona har gått lei av, hehe)

Særlig en kollega kommer ofte bort og "ser om jeg trenger hjelp".

I starten var det hyggelig å ha en å prate med, men nå er det begynt å bli litt slitsomt.

Han har gått fra å diskutere bedriftidrettslagets slalomteknikker,

til å prate om det å få barn og stifte familie.

Av og til blir samtalene litt vel private, og blikkene han sender meg litt vel lange.

Forrige uke toppet det seg da han strakte ut hånden og flyttet på en hårlokk som falt ned i fjeset mitt.

Jeg har mye hår, og, ja, det er for det meste i veien, men dette er invadering av min intimsone. Jeg fikk panikk!

Jeg har kjæreste, og dette har jeg nevnt for alle jeg har pratet med, men min kjære studerer i utlandet (og skal bli der en god stund), så når jeg snakker om min fritid er det ofte "jeg har"\"jeg gjør"\"jeg tenker".

Det jeg er redd for er at denne kollegaen kanskje har "glemt" at jeg er opptatt, og da legger mer i flørtingen enn jeg ønsker.

Eller er han bare ensom og skravlesyk..?

Det er vanskelig å forklare, men samtalene får liksom en førstepersonsvinkling, så jeg får aldri nevt kjæresten i en naturlig sammenheng.

Jeg kan jo alltid legge inn en "Åh, jeg savner kjæresten!" mens jeg går forbi, men det kan jo fort misforstås hvis noen vil..

Hvordan kan jeg finne ut hva denne kollegaen egentlig vil med det hele?

Det hjelper jo ikke å unngå ham, for da blir han bare enda mer glad når han endelig treffer på meg.. sukk..

Jeg tror jeg må printe ut min kjære og henge på arbeidsplassen..

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Problemet er at jeg er en sprudlende person, som liker å le og holde en flørtende tone.

JEG legger ikke noe i flørtingen, men jeg er redd andre kanskje gjør det..

Tror jeg har løst problemet ditt:

Ikke flørt på arbeidsplassen. Oppfør deg profesjonelt, og ikke skap seksuelle spenninger blandt menn du ikke har intensjoner om å få feil oppmerksomhet fra.

Ut fra det som står skrevet i innloegget ditt virker det som om du har bragt dette problemet på deg selv. Prøv å skape en viss avstand fra fyren.

Skrevet

Ikke vær like overstrømmende hyggelig, og ikke flørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...