Gå til innhold

Ekstra overraskelse til brudeparet

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er på jakt etter tips på overraskelse til brudeparet, gjerne noe som de kan få før middagen (etter at de har kommet til lokalet, men før middagen)

Har vært med på gassballonger i en eske som brudeparet pakket opp, som ble godt mottatt (men kan ikke ha det, da brudeparet har vært med på en sånn overraskelse selv til et brudepar...)

Videoannonse
Annonse
Gjest Pippelipp
Skrevet

Å, FØR middagen... Da jeg leste overskriften ville jeg fortelle dere om en overraskelse vi fikk til bryllupet vårt: to av vennene våre kom seg inn på hotellrommet vårt og satte et gigantkosedyrbrudepar fra sheepworld på senga vår og strødde hjerter og roser utover. (én ting til: de hadde gjemt to vekkerklokker også, en som ringte klokka fire og en som ringte klokka fem, men de fant vi heldigvis før vi la oss. Min kjære mann hadde nemlig bange anelser) Det syntes jeg var helt topp i hvert fall og sauene sitter i sofa'n vår nå :)

Men altså før festen... nei sannelig om jeg vet... må det være noe fysisk? Kan dere lage et slags musikalsk innslag? Eller kan dere lage "hinderløype"? I Østerrike er det tradisjon at det blir lagt ut hindringer i veien på vei til bryllupsseremonien hvor man må løse oppgaver. Vi måtte synge duett (vi er begge musikere), svogeren og svigerinna mi måtte løse noen infernalske likninger (matematikere) og steke omelett med nøyaktige mål med ett beger med én del og et beget med tre deler, sånn typisk matteoppgave på eksamen. Det var veldig morsomt :)

Nei, dette var kanskje ikke til noen særlig hjelp... Jeg synes det er en topp idé, da :)

Skrevet

En sang f.eks? Fremført av en solist? Med gitar til eller noe. Det hadde jeg synes var kjempefint :) En solist som sang favorittsangen min/hans f.eks.

Skrevet

Hva med å sette på deres egen melodi når de ankommer så kan sive ut i romet mens de nyter champangen?

Skrevet

Mine foreldre gjorde noe spesielt, men morro. Det ble mottatt med humør og glede:

De gav brudeparet en levende kalkun i gave. Lagde stor ståhei da "pakken" ble åpnet. Var ordnet slik at denne kalkunen skulle slaktes noen dager etterpå, og dermed var julemiddagen gitt i bryllupsgave.

Spesielt, men som sagt, ble godt mottatt av dette brudeparet. Var på bygda da... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...