*Bumblebee* Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Jeg leter etter duk til mitt svæære kjøkkenbord,på 2.20x1 meter. har lurt litt på å ha type linduk med voksbehandling,men finner ingen som er store nok! Nå er dette et bord jeg vil dekke til mest mulig,fordi det passer egentlig ikke inn i min stil og jeg har ikke råd til å kjøpe ny spisestue nå. Så trenger som sagt en litt stor duk som kan dekke det litt..i lys/nøytral farge. Blir kjempeglad om noen har tips til hvor jeg kan finne noe slikt:) En ting til jeg lurer på; har henriksdal stoler fra ikea,og vil skifte trekkene på de.har egentlig lyst på helt lyse trekk,men ser for meg at dette må være veeldig lite praktisk..?spesielt siden jeg har et barn på snart 1,5 år..ser for meg klissete barnefingre opp etter stolene og store flekker. har sett litt på de lyse trekkene med rosemønster på,men er redd de blir for "glorete"..?har jo seks stoler og er redd det blir litt mye. link:stoltrekk er det noen som har disse som vil uttale seg,eller noen andre som har inspill?
Gjest SmallTalk Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Angående duk: Gå til et sted hvor de selger voksduker i metervare. Jeg tror f.eks at Jernia har sånn, og garantert en del interiørbutikker også. Og angående stolene: De stoltrekkene var kule! Ensfarget lyst mønster er drepen med små barn i huset, men de trekkene burde gå bra.
Nr14 Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Stoff & stil. De har ganske stort utvalg. Voksduker og stoffer. De syr også
Wonders Skrevet 6. juli 2010 #4 Skrevet 6. juli 2010 trekkene fra ikea er vel ikke gått ut av produksjon, og de har jo flere farger, bare å bytte. Voksduk har Jernia i metershvis, og jeg har sett det på en del utenlandske sjapper. Fine duker i metervare. Princess og fargerike.nornet.no har oxo og stoffogstil.no
Gjest Bianca26 Skrevet 6. juli 2010 #5 Skrevet 6. juli 2010 Jeg leter etter duk til mitt svæære kjøkkenbord,på 2.20x1 meter. har lurt litt på å ha type linduk med voksbehandling,men finner ingen som er store nok! Nå er dette et bord jeg vil dekke til mest mulig,fordi det passer egentlig ikke inn i min stil og jeg har ikke råd til å kjøpe ny spisestue nå. Så trenger som sagt en litt stor duk som kan dekke det litt..i lys/nøytral farge. Blir kjempeglad om noen har tips til hvor jeg kan finne noe slikt:) En ting til jeg lurer på; har henriksdal stoler fra ikea,og vil skifte trekkene på de.har egentlig lyst på helt lyse trekk,men ser for meg at dette må være veeldig lite praktisk..?spesielt siden jeg har et barn på snart 1,5 år..ser for meg klissete barnefingre opp etter stolene og store flekker. har sett litt på de lyse trekkene med rosemønster på,men er redd de blir for "glorete"..?har jo seks stoler og er redd det blir litt mye. link:stoltrekk er det noen som har disse som vil uttale seg,eller noen andre som har inspill? Angående duk: Teflonduk. Det har de iallefall på KID interiør og kanskje tom jysk. Kjøpte teflonduk til min mor til jul en gang. Passet til spisestuebord den. Teflonduk er jo og sånn du kan tørke av og så ser det mer ut som en vanlig duk. Det trekket med rosemønster syns jeg var kjempefint og ikke glorete fordi det bare var svart hvitt og ikke for mye farger.
*Bumblebee* Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2010 Takker for svar!har vært og kjøpt de stoltrekkene nå,håper de "funker" her:) men det regner jeg med,bare jeg får fikset litt på gardiner og duk osv. det blir neste på listen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå