gard Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Hei Jeg var en tur i Shanghai i Kina i mai og fikk blant annet sjansen til å besøke World Expo 2010 samt mange av skyskraperene som byen kan skryte på seg etterhvert. Her er et reisebrev med noen bilder og videoer: http://gardkarlsen.com/Shanghai_China_trip_report.htm . Håper det kan være til nytte for andre som skal til Shanghai :-)
Gjest Iah Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Jeg har ingen planer om å reise til Shanghai, men jeg setter alltid like stor pris på reisebrevene dine. Interessant og inspirerende lesning.
gard Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2010 Takk for det :-) Shanghai er nok ikke et skikkelig turistmål enda og jeg følte ikke at det ble noe skikkelig kulturell opplevelse ettersom det var litt vanskelig å kommunisere med folk (det er en viss språkbarriere). Men som alltid var det kjekt å oppleve en ny by men det hadde nok blitt enda bedre dersom jeg hadde klart å komme i kontakt med noen lokale for å f.eks. få en liten guiding når det gjelder mat og hvor en skal spise lokal mat. 1
Lipstick Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Sier meg enig me Iah - du har utrolig fine og informative reisebrev, Gard! Kjekt at du vil dele dem med oss!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå