Gå til innhold

Er det "sært" å være Tori Amos fan?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært Tori Amos fan en stund, og kunne drept for å få noen med meg på konsert i Amsterdam den 8. oktober. Dessverre for meg drar mine venner kun på AC/DC, Kizz og slikt. Gidder ikke sitte i ensom majestet i et fremmed land heller.

Er musikken hennes virkelig så sær??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg oppfatter ikke musikken som sær, men så er jeg også en Amos-fan. Har inntrykk av at de fleste liker musikken hennes, selv om det kanskje ikke er det de hører mest på hjemme i egen stue. :)

Gjest WendyClear
Skrevet

Jeg liker Tori Amos :) Ikke sånn superfan, men liker å sette på musikken hennes på kvelder jeg sitter hjemme og slapper av :) Syns det er mer sært å være Ole-Ivars fan...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg syes musikken hennes er fantastisk, og synes det er litt sært av andre å ikke like henne :) Kan bare ikke fatte og begripe at jeg ikke kjenner noen som har henne som favoritt. Men - som kjent; de fleste går jo med strømmen.

Skrevet

Selv om artisten er "sær", trenger ikke fansen å være det. :P Jeg liker Tori Amos veldig godt selv, hun lager jo helt fantastisk musikk med vakre tekster.

Skrevet

Selv om artisten er "sær", trenger ikke fansen å være det. :P Jeg liker Tori Amos veldig godt selv, hun lager jo helt fantastisk musikk med vakre tekster.

Tekstene er det beste med Tori Amos i mine øyne. (ører?!)

Skrevet

Jeg liker henne også. Eller noe av musikken hennes liker jeg veldig godt og noe liker jeg ikke. Men det som er litt kjipt er at nesten ingen på min alder har hørt om henne så jeg får liksom ikke prata noe særlig om musikken hennes med andre. Det er lissom bare hip hop og RnB med de.

But I loves Tori Amos. :lur:

Skrevet

Jeg har vært Tori Amos fan en stund, og kunne drept for å få noen med meg på konsert i Amsterdam den 8. oktober. Dessverre for meg drar mine venner kun på AC/DC, Kizz og slikt. Gidder ikke sitte i ensom majestet i et fremmed land heller.

Er musikken hennes virkelig så sær??

Det er ikke sært i det hele tatt. Det sære er å ikke like Tori Amos.

Skrevet

Jeg blir gjerne med deg på Tori Amos, og jeg vet Tom Mc Rae skal varme opp for henne.....

*drømme*

De to er mine yndlinger... men det er får av mine venner som hører på hverken Tori eller Tom.

Det er de som er sære, ikke vi!

Skrevet (endret)

Det er ikke sært i det hele tatt. Det sære er å ikke like Tori Amos.

Helt enig!

Jeg så henne på Quart et år. Fantastisk konsert! Og Tom McRae er jo bare nydelig på scenen.

Reis til Amsterdam om du så må gjøre det alene :) Nesten som jeg vurderer det selv også nå.. :sjenert:

Endret av cilipili
Skrevet

Tekstene er det beste med Tori Amos i mine øyne. (ører?!)

Enig. Høy gåsehud-faktor på mange av låtene hennes. Kombinert med den særegne stemmen og musikken... uimotståelig. :)

Gjest Sobril
Skrevet

Helt enig!

Jeg så henne på Quart et år. Fantastisk konsert! Og Tom McRae er jo bare nydelig på scenen.

Reis til Amsterdam om du så må gjøre det alene :) Nesten som jeg vurderer det selv også nå.. :sjenert:

Det er forresten jeg som er TS. Vet ikke hvorfor jeg postet som anonym, men :sjenert:

Jeg så henne på Norwegian Wood for 3 år siden. Ble litt skuffet, men det var fordi hun ikke spilte så lenge. Mektig imponert over pianospillingen. Leste at hun begynte å spille piano da hun var 2,5 og "komponerte" egne sanger da hun var 5. Et lite musikkgeni mao. De er det jammen ikke mange av i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...