Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Har søkt på master i sampol ved UiB, men er fryktelig redd jeg ikke kommer inn. Kjenner to andre som også har søkt, og de har begge snitt på minst B. Selv har jeg brukt mye tid på studentverv, og har ca like mange c'er og b'er, ingen a'er. Er så nervøs, orker ikke ta opp fag i et helt år for å søke på nytt ett år senere, ikke har jeg økonomi til å utsette studier heller. Noen som selv har, eller kjenner noen som har kommet inn (eller ikke) de siste årene som kan svare på ca hvor snittgrensen går? (Har ikke fått noen klare svar på hvordan jeg ligger an fra veileder) *gruer meg til svar i slutten av juli*
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Min kjære kom inn i fjor, med mest B-er, max to C og en A.
Sapree Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Du kan sende mail til studentrådgiveren i sampol de kan si deg hvor mange og hvilke snitt det var å komme inn på masteren i fjor.
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 ut i fra min erfaring kommer nok dette til å gå helt fint
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå