Hoppetaujenta Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Kan noen anbefale, eller det motsatte, når det gjelder slikt? Skulle gjerne hatt en som jeg kun sender sms og tar i mot samtaler til, men aner ikke hvor i jungelen jeg skal begynne? Hva koster telefonen, kortet, og hvor kjøper jeg en bra telefon?
Virvel Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Hvis du ikke skal bruke telefonen til noe annet enn det kan du vel egentlig kjøpe hva som helst. Ta den billigste du finner. Når det gjelder kontantkort er det vel bare å sjekke nettsidene til ulike operatører, så finner du prisene. Chess, Tele2, Netcom, Telenor... for å nevne noen.
Hoppetaujenta Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2010 Joda, og takk for svar. Klart jeg kan sjekke dette ut og skal nok det også, men jeg lurte bare på om noen hadde en som de selv var spesielt godt fornøyd med (ikke tull og kluss av noe slag) som de kunne anbefale meg. For meg ser alle like gode ut, men den vet best hvor skoen trykker, som har den på.
Gjest Iah Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Her kan du plotte inn forventet forbruk og få opp de billigste alternativene som passer for deg.
Hoppetaujenta Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2010 Tusen takk. Dette var hva jeg trengte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå