Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.toms.com/wrap-boots

VIL HA VIL HA VIL HA

Men. Det eneste stedet i Norge jeg har funnet som har dem er whynotshop.no, som bare har dem i rødt. Jeg vil ha dem i både rødt og svart. Jeg kan kjøpe dem rett fra Toms eller fra en annen nettbutikk i utlandet, men da blir det endel toll og mva og sånt. Har noen sett dem til salgs i svart i Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? :(

Er det noen som har sett Toms-sko til salgs i butikk overhodet, fortrinnsvis i Oslo?

Skrevet

De har de vanlige TOMS-skoene på Lille vinkel på majorstuen, og den store skobutikken på grensen ihvertfall. Om de har wrap-boots har jeg ikke sett.

Skrevet

Jeg fant skoene i en butikk i Lille Grensen også, og i går avslørte mannen min at han har sett bootsene på Grensen Sko. Det er håp! :D

Skrevet

Hvor mye koster de vanlige Toms-skoene på butikk i Norge? Har kun kjøpt i utlandet men må jammen ha meg et par til, beste skoene jeg har gått i noensinne.

Skrevet

600-900, så vidt jeg kunne bedømme etter en rask kikk i går.

Skrevet

veldig veldig kule...eg og vil ha!

Gjest Katee
Skrevet

Noen som vet om butikker som selger disse i Bergen?? :) De var jo kjempefine!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva er det for noe spesielt med disse, da? Og hvorfor heter de Wrap Boots?

Skrevet

Anonym - skaftet er et langt bånd man surrer rundt leggen, i den høyden man vil ha. Altså kan man surre dem passe vide både utenpå bukser og med bare strømper på.

Skrevet

Dessuten er TOMS fantastiske å gå med, og er en liten god gjerning når man kjøper dem. Har tre par, er veldig glad i dem!

Gjest Emera
Skrevet

Anonym - skaftet er et langt bånd man surrer rundt leggen, i den høyden man vil ha. Altså kan man surre dem passe vide både utenpå bukser og med bare strømper på.

Ah, genialt! :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det var lurt, for jeg har ganske kraftige legger. Takk!

Skrevet

Noen som vet om butikker som selger disse i Bergen?? :) De var jo kjempefine!

Veit ikkje om dei har akkurat dei der, men dei har i alle fall toms på scabal på kløverhuset. Ellers har dei toms på ein butikk eg ikkje hugsar kva heiter, den ligg enten i rådhusgaten eller starvhusgaten. Ein finare butikk, med blant anna by Malene Birger osb. Skoa er nede i kjellaren, og butikken ligg ved sidan av ein blomsterbutikk.

Gjest Katee
Skrevet

Veit ikkje om dei har akkurat dei der, men dei har i alle fall toms på scabal på kløverhuset. Ellers har dei toms på ein butikk eg ikkje hugsar kva heiter, den ligg enten i rådhusgaten eller starvhusgaten. Ein finare butikk, med blant anna by Malene Birger osb. Skoa er nede i kjellaren, og butikken ligg ved sidan av ein blomsterbutikk.

Takker! :) Skal sjekke det ut :) Har forøvrig blitt tipset om Vrimmel, Retro og Lille Vinkel om det er andre som er på jakt etter disse i Bergen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...