Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Hvorfor må det alltid være så varmt i Oslo på denne tiden? Det koker jo her jeg bor. Og slikt skal det være hele uka
Wonders Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 fordi værgudene vil at du skal lære snart. Stikk på ElKjøp å skaff deg aircondition... Og vi hadde minus 24 grader i vinter her i tigerstaden, og vi må da tine en gang...
Kråkesaks Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Du er hjertelig velkommen til Bodø for avkjøling.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 fordi værgudene vil at du skal lære snart. Stikk på ElKjøp å skaff deg aircondition... Og vi hadde minus 24 grader i vinter her i tigerstaden, og vi må da tine en gang... Har alt gjort det Men den bruker så mye strøm så tør ikke ha den på noe mer enn noen timer og da blir det før jeg legger meg. Jeg tror værgudene hater meg.
Rosalie Skrevet 5. juli 2010 #5 Skrevet 5. juli 2010 Herregud. Flytt til Island eller Antarktis eller no'. Sommeren i Norge er utrolig kort, og det er for øvrig ikke særlig varmt i Oslo for tiden.
Wonders Skrevet 5. juli 2010 #6 Skrevet 5. juli 2010 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/CC_ViewStoreLocator-ProductStore?ProductUUID=IHsKeQuvmqMAAAEopv0NoQGG%20&mapCoords=3,26,145,144,100&mapStore=MDQKeQuvCJQAAAEnqEENofNS
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #7 Skrevet 5. juli 2010 Herregud. Flytt til Island eller Antarktis eller no'. Sommeren i Norge er utrolig kort, og det er for øvrig ikke særlig varmt i Oslo for tiden. Det kan jeg godt gjøre, men vil du heller høre på en person sitter å klager på at det er for kalt, når dere sitter der i 30 varmegrader? Jeg føler meg bedre av å sutre.
Rosalie Skrevet 5. juli 2010 #8 Skrevet 5. juli 2010 Og sutring er så innihampen irriterende. Flytter du til Antarktis, så slipper vi for øvrig sytinga di, siden det ikke er internett der.
tineline Skrevet 5. juli 2010 #9 Skrevet 5. juli 2010 Oslo er perfekt! Kaldt om vinteren, varmt om sommeren.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #10 Skrevet 5. juli 2010 Det er faktisk varmere og mindre regn her jeg bor. (grenland) Her bruker vi AC
Mohini Skrevet 5. juli 2010 #12 Skrevet 5. juli 2010 Du er hjertelig velkommen til Bodø for avkjøling. Hey, nå er det jo faktisk varmt i Bodø, var 20,4 grader hos meg før i dag. Det skal dog sies at vind er det jo hele tiden her, så gulvvifta mi har jeg ikke fått bruk for enda. :gjeiper:
rachel who Skrevet 5. juli 2010 #13 Skrevet 5. juli 2010 Det er ingenting galt med oslo. Slutt å klag.
Kråkesaks Skrevet 5. juli 2010 #14 Skrevet 5. juli 2010 (endret) Hey, nå er det jo faktisk varmt i Bodø, var 20,4 grader hos meg før i dag. Det skal dog sies at vind er det jo hele tiden her, så gulvvifta mi har jeg ikke fått bruk for enda. :gjeiper: Sant nok. været har vært underlig i går og i dag. Varmt, grått, vind og regn. Endret 5. juli 2010 av Het Potet
li(l)la Skrevet 5. juli 2010 #16 Skrevet 5. juli 2010 her i tyskland er det også varmt: 40° i helgen! Ö.Ö' hilsen fra lilla
Gjest Airi Chikako Skrevet 5. juli 2010 #17 Skrevet 5. juli 2010 (endret) Som dere klager. Det er sommer. Det SKAL koke. Når vinteren kommer vil dere drømme om disse dagene og innbille dere at dere nøt dem. Når det koker i Oslo finnes det bare en løsning: park+utepils :rødme: Livet... er ganske herlig! Endret 5. juli 2010 av Airi Chikako
Wabbit Skrevet 5. juli 2010 #18 Skrevet 5. juli 2010 Atte, noe er fryktelig galt med Oslo. Vi må forske, analysere og komme med en konklusjon. Etter lang forskningstid og nøye analyse er konklusjonen at Oslo er rammet av sommeren, og som en konsekvens av dette blir det varmt Oslo. Forskningen viser en tett sammeheng mellom disse to faktorene. Men på en annen side skal man skal ikke stole for mye på all forskning nå til dags.
Wonders Skrevet 6. juli 2010 #19 Skrevet 6. juli 2010 ikke glem at det er mye betong og asfvalt her, som varmes opp, spes i sentrum. Dette er skummelt og det kommer rett som det er litt lyn og torden på 10 minutter... Elsker varmen og iskaffe på hvert hjørne i sentrum.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juli 2010 #20 Skrevet 6. juli 2010 Hvorfor må det alltid være så varmt i Oslo på denne tiden? Det koker jo her jeg bor. Og slikt skal det være hele uka Ikke klag. Jeg er sørover i Norge, og her er det enda varmere, og klammere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå