Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2003 #1 Del Skrevet 26. september 2003 Hei, Jeg bare lurte på hvem som melder seg på språkkurs hos AOF? Er det bare gamle folk, unge folk? Noen som har erfaring fra slike kurs? Har lyst å melde meg på, men vil helst at det skal være noen unge der og :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. september 2003 #2 Del Skrevet 26. september 2003 Tja, meg for eksempel?? Ikke gjennom AOF, for de har litt lite språk å velge mellom, men jeg vurderer å melde meg opp til språkkurs i russisk gjonnom Folkeuniversitetet (jeg er 25 år gammel, foresten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. september 2003 #3 Del Skrevet 26. september 2003 Men du? Har du lyst til å melde deg på et sånt språkkurs, synes jeg du skal gjøre det. Om det bare er gamle folk der, hva så? Ta det som en utfordring! Mange av venninnene til mormor er faktisk ganske kule! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå