Gå til innhold

brudens tale!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter og lager talen til min mann, og lurer da på noen ting.

Taler dere til foreldre og svigerforeldre også??? eller bare til deres mann??

er det noen som har noen god måte å avslutte talen til deres mann på?? gjerne med at en overrekker noe til han???

Det hadde vært fint om dere deler none ideer fra deres taler.

tone

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

jeg hadde faktisk ikke tenkt å holde tale for han, jeg, men jeg skal syne en sang, og i den sier jeg ALT, så det blir vel en annen form for tale??du kan avslutte med;- størst av alt er kjærligheten!- synes det er sterke ord, for det kan bety så uendelig mye til så mange!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Talen til brudgommen blir bare til ham, men man kan jo godt nevne resten av familien i en setning.. Bør man si noe om at man er glad for å ha møtt de el. likn dersom man ikke mener det? Vet ikke om jeg vil lyve der jeg står???!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg begynner talen med å takke for at gjestene hadde anledning til å komme. Takker de som har reist langt for å være der, takker svigerforeldrene mine for min fantastiske mann og mine foreldre for at de alltid er tilstede for meg.

Videre tenkte jeg å la talen ha utgangspunkt i et dikt (vi får se hvilket). Lagge bare inn personlige ting underveis. Avslutter med at at han er den skjønneste som finnes og at jeg er glad i han (regner med at talen blir litt annerledes selve dagen. Kanskje jeg ikke klarer å holde den engang!)

Skrevet

Først vil jeg takke for alle som tok seg tid til å dele dagen med oss. Så til svigerfamilien for at de har tatt så godt imot meg. Så takke fam min for alt de har vært for meg og så takk til alle som har hjulpet med å organisere dagen, og til slutt- hoveddelen blir til min mann... Sånn tenker jeg det blir... icon_smile.gif12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...