Gjest Spinell Skrevet 6. juli 2010 #21 Skrevet 6. juli 2010 Jeg abonnerer på KK, og kjøper av og til Kamille og den engelske utgaven av Cosmopolitan. Synes KK har litt varierende kvalitet, men er likevel mest glad i det bladet. Engelske Cosmo har faktisk ganske mye lesestoff, så det er kjekt å ha på en lang togreise e.l.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juli 2010 #22 Skrevet 6. juli 2010 Hver gang jeg kjøper et av de norske damebladene blir jeg bare skuffet. Foretrekker Cosmopolitan UK og Glamour UK.
tineline Skrevet 6. juli 2010 #23 Skrevet 6. juli 2010 Jeg er også lei av alle norske ukeblader nå. Etter at jeg bodde i UK, har jeg vent meg til den gode (tjukke) miksen av kjendissladder, moter, historier fra virkeligheten, gode reportasjer om kvinners situasjoner over hele verden og litt kronikker, bokanmeldelser o.l. Favoritten min var Marie Claire, men kjøpte også endel Red, og jeg gjør det fortsatt når jeg har sjansen. Av de norske ukebladene, leste jeg tidligere Henne og KK med stor glede, men nå syns jeg begge deler har tapt seg og blitt for overflatiske. Savner spesielt dybdereportasjene i Henne, og aktuelle saker i KK. Nå syns jeg alle bladene går mer og mer i hverandre, og bare handler om mote og sminke. Og da er jeg ikke like interessert lenger. Nå kjøper jeg dameblader hvis det er britiske slike på tilbud på Narvesen (noe det stadig er). Ellers abonnerer jeg på et dameblad på iPhonen min, som heter Whole Living, og er et amerikansk blad om god livsstil. Her fins variert stoff om trening, meditasjon, god mat, filosoferende artikler, reportasjer, friluftsliv, bærekraftig hushold og alt som kan bidra til bedre livskvalitet - men ikke på noen manisk måte. Så langt veldig fornøyd! Liker også Yoga Journal, og har abonnert på dette i flere omganger. Det fins også til iPhone, så kanskje jeg skal ta et abonnement på dette også. Disse bladene koster rundt 15 dollar for et års abonnement, så det er både miljøvennlig og billig. Jeg har mange årganger IFORM stående, og kjøper fortsatt noen av disse, men har etterhvert funnet ut at så lenge jeg sparer på dem, trenger jeg ikke kjøpe nye. Etter et par år er de like inspirerende, og jeg har glemt alle treningstipsene likevel.
Sugerøret Skrevet 6. juli 2010 #24 Skrevet 6. juli 2010 kk,kamille,allers og den typen blader kjøpes aldri.Enkle grunn at jeg ikke har mote dilla,sminkedilla og MÅ ha siste oppdaterte ting.Ikke gidder jeg lese om Bli slank på 10 dager, Slik ser du vakrere ut,Rens kroppen din osv osv osv. Det blir for kjedlig
MarianneE Skrevet 6. juli 2010 #25 Skrevet 6. juli 2010 Jeg savner og de dyptgående reportasjene til Henne. Og så savner jeg den reportasjen som var ganske langt bak i bladet, den om en berømt person. Sammendrag av livshistorien kan det vel kalles. Den er der vist bare nå og da tror jeg.
Kløftfrid Skrevet 6. juli 2010 #26 Skrevet 6. juli 2010 Akkurat no abonnerar eg kun på Woman, er kanskje litt utanfor aldersgruppa sidan bladet truleg helst tek sikte på jenter opp til 25 år. Men eg får augene opp for mange bra produkt, kle og klessamansetningar. Mykje å lese er det også (kanskje litt for mykje oppgulp når det gjeld sex...). Det Nye har eg også abonnert på, men sa opp abonnementet nyleg. Dette er mest fordi eg ikkje har tid til å lese to stk i månaden. Har ikkje merka sååå mykje til den forandringa bladet har vore gjennom. Costume likte eg ikkje, det representerar for dyr smak for min del Nokon som veit om Make Up og Hår endå er å få tak i? Kor ofte kjem det ut?
Mir Skrevet 7. juli 2010 #27 Skrevet 7. juli 2010 WOMAN synes jeg er det beste. I forhold til mange andre blader synes jeg faktisk det er nyttige tips, og ikke for mye mote. Mange tips de foreslår er også billige alternativer, evt ligner på dyrere saker. I tillegg også gripende historier, ting som er tabu i samfunnet f.eks.
sofie777 Skrevet 7. juli 2010 #28 Skrevet 7. juli 2010 Er det noen her som har testet ut bladet Tara? Sto med det i hånda her en dag, og det sto noe om mest solgte/største/leste eller lignende... Valgte KK isteden (det var utrolig kjedelig), er er Tara verdt pengene? Jeg har abonnert på Tara en liten stund (pga velkomstgaven), men jeg er langt unna målgruppen. Tror det er et ganske bra blad for de over 40, men det virker ikke som de vet at andre aldersgrupper eksisterer. Jeg kommer kanskje til å abonnere igjen om 10 år når jeg er i den gruppen, for de har noen ting der som er artige, som at de hvert år velger ut 6-7 damer som representerer målgruppen og de er modeller i alle motereportasjene det året. Lurt gjort.
Gjest wild bird Skrevet 7. juli 2010 #29 Skrevet 7. juli 2010 Jeg er over 40, og syns Tara blir for gammelmodig for meg, hvert fall. Er liksom ikke helt i den målgruppen enda, syns jeg selv. Syns også at Norsk ukeblad, Hjemmet, Allers o.l er for gammelmodig for min smak. Woman syns jeg var fullstendig fjortis. Så de eneste bladene jeg føler treffer meg, er Kamille og KK.
Gjest imli Skrevet 7. juli 2010 #30 Skrevet 7. juli 2010 Eg likar Norsk Ukeblad, KK og Kamille (samt at eg abbonerar på Foreldre og barn). Syns Det Nye var OK før, men no handlar det jo berre om mote/sminke, noko som ikkje interesserar meg nevneverdig. Er 24.
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 7. juli 2010 #31 Skrevet 7. juli 2010 Jeg kjøper ikke så mye blader lengre. Kjøper Woman innimellom, også liker jeg kamille og Norsk Ukeblad (er noen saftige historier fra virkeligheten som er ganske underholdende hehe). Da jeg bodde i UK var jeg avhengig av å lese Closer, dette har de heldigvis på Narvesen
Wonders Skrevet 8. juli 2010 #32 Skrevet 8. juli 2010 Er 30 år jeg vil ha mer kjendisstoff og editorials. Bilde av en pers på coveret med dybdeintervju. Er så lei modeller og ingen cover-story lissom...som aldri sier noe. Jeg vil ha mer varierte kvinner. Fra alle samfunnslag. Mer internasjonalt, bare tull at vi ikke kan føle tilhørighet med andre hudfarger enn oss selv! Trekk gjerne frem lokale heltinner... Må alt være så fordømt prippent? Kjøper ikke noen av disse norske bladene. Liker bedre http://www.google.no/images?hl=no&q=national%20enquirer&gs_upl=5858,3426,10,2,103,118,4,6&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi som sjernene selv er redde for og http://www.google.no/images?hl=no&q=national%20enquirer&gs_upl=5858,3426,10,2,103,118,4,6&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi som er helt greit lissom.
Wonders Skrevet 8. juli 2010 #33 Skrevet 8. juli 2010 for mote og sminke set jeg på Fashion Television (FT) med Jeanne Beker http://www.fashiontelevision.com/
LineGourmet Skrevet 8. juli 2010 #34 Skrevet 8. juli 2010 Liker å lese KK og har abonnert på det helt frem til i dag faktisk. Da sa jeg opp. Jeg syns ikke det lønner seg nok å få det i posten. Så i stedet for at jeg plutselig har 2-3 blader å lese som har samlet seg opp, så kjøper jeg heller på butikken når jeg vil.. Men start-abonnementene er jo alltid et kupp da, bare synd det kun er i starten.. Og i går startet jeg et abonnement på Kamille. Mest for velkomstgavens skyld. Når det gjelder KK så ble jeg også litt irritert for at de begynte med "gå ned 5 kg til sommeren" og alt for mye dietter og kalori-telling. Det var ikke sånn før. Foretrekker blader jeg kan kose meg med
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå