Gå til innhold

Dameblader...

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Satt her på KG og surfet litt da jeg la merke til reklame både for Kamille og Det Nye. 199 kr for 8/9 blader er jo ganske billig og det er jo alltid artig å få noe annet i posten enn bare regninger og reklame. Jeg kjøper meg sjelden blader i butikken, men de gangene det skjer er det Se&Hør eller Her og Nå pga noe på forsiden som frister. Det er da et avslappende lite avbrekk i hverdagen, og noe litt annet enn aviser... Hvis jeg abonerer kommer det jo i posten, og "tvinger" meg til å lage en liten tekopp og sette med ned å slappe litt, men hvilke blader er det verdt å abonere på? Hva leser du? Det finnes jo så mange der ute... :)

Videoannonse
Annonse
Gjest WendyClear
Skrevet

Det kommer jo veldig ann på hvilken aldersgruppe du er i og hva som interesserer deg. Jeg er mye inne på KK.no å leser, deres saker minner veldig om kvinneguidens. Det er veldig fokus på billigere mote og helse. Bladet henne på den andre siden handler mye opp litt mer lukseriøse klesplagg og er for de som ikke absolutt skal spare så mye penger på mote og velvære. Det nye tror jeg har fler "real life" historier, var hvertfall det før..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det nye tror jeg har fler "real life" historier, var hvertfall det før..

Det er det helt slutt på nå dessverre. Ikke kast bort pengene på Det Nye!

Skrevet

Det Nye var mye kjekkere før, nå har det taps seg, synes jeg. Jeg leser Costume, det er min favoritt, men liker også Elle, Henne og til tider Kamille.

Gjest WendyClear
Skrevet

Det er det ja :( Jeg pleide å lese dem før, men leser stort sett på nettet nå og kjøper så og si aldri blader. Et tips kan jo være å lese litt rundt på nettsidene til de forskjellige bladene :) Da får man jo en smakebit...

Skrevet

Liker å lese KK og har abonnert på det helt frem til i dag faktisk. Da sa jeg opp. Jeg syns ikke det lønner seg nok å få det i posten. Så i stedet for at jeg plutselig har 2-3 blader å lese som har samlet seg opp, så kjøper jeg heller på butikken når jeg vil..

Men start-abonnementene er jo alltid et kupp da, bare synd det kun er i starten.. ;)

Skrevet

Ja, dessverre har Det Nye blitt helt tragisk. Koste meg masse med bladet i mange år før siste redaktør kom inn i bildet. Jeg har aldri lagt merke til Det Nye-reklame før, men nå som folk har innsett hvor fryktelig dårlig bladet er begynner de å bli desperate etter nye kunder. Spark redaktøren og få inn ei som ikke har mote på hjernen!

Jeg liker faktisk Norsk Ukeblad, jeg...( begynner å bli gammel, tror jeg...:rødme: ) og Kamille!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

De typiske ukebladene for damer er dønn kjedelige. Når en har kjøpt en årgang av slike, har man egentlig blader for resten av livet. Det er det samme kjaset år ut og år inn.

Altså: jeg kjøper ikke slike blader. :snurt:

Skrevet (endret)

Ja, dessverre har Det Nye blitt helt tragisk. Koste meg masse med bladet i mange år før siste redaktør kom inn i bildet. Jeg har aldri lagt merke til Det Nye-reklame før, men nå som folk har innsett hvor fryktelig dårlig bladet er begynner de å bli desperate etter nye kunder. Spark redaktøren og få inn ei som ikke har mote på hjernen!

Jeg liker faktisk Norsk Ukeblad, jeg...( begynner å bli gammel, tror jeg...:rødme: ) og Kamille!

hm jeg har ikke noe i mot at bladene handler om mote, men det Det Nye bladet jeg kjøpte sist var ikke annet en tragisk. Juni bladet var jo bare propp fult av bilder av bekinier. Tror det var bilde av 199 bekinier eller noe, og de som ikke lå i to tusen kroners klassen var jo utsolgt flere måneder før bladet kom ut!.. Ser ikke for meg at det kan være interessant eller underhollende på noen måte..

Leser heller andre blad som hundeliv, hesteliv, illustrert vitenskap ol..

Endret av Sasha Sasha
Skrevet

Jeg har abonnert på DetNye i noen år nå. Likte bladet mye bedre før. Så vurderer å avslutte etter at det går ut neste gang. Men jeg kjøper woman og cosmo i butikken.

Gjest wild bird
Skrevet

Jeg får Kamille i posten, og syns det er det mest ok damebladet på markedet. Ikke for ungdommelig, og heller ikke for "bestemorblad". Kjøper noen ganger KK, hvis jeg har lyst på litt lett lesestoff.

Skrevet

Som de andre her sier, DetNye har tapt seg veldig. Nå er det bare en blek kopi av Costume, så om du vil ha et moteblad på norsk, foretrekker jeg sistnevnte. Om du vil ha mer lesning og reportasjer, liker jeg nok Henne eller Kamille best.

Gjest Pjuskeline
Skrevet

Jeg pleier alltid å lese Woman, som jeg abonnerer på. Synes det er det beste bladet, uten tvil. Leser i tillegg Costume og Elle. Synes også D! kan være litt artig inni mellom. Nesten som Se&Hør, bare for jenter, haha ;)

Skrevet

Nesten som Se&Hør, bare for jenter, haha ;)

Er Se&Hør for menn? Jeg vet utelukkende om kvinner som kjøper det og lignende blader. Jeg sier ikke at menn ikke er blant kjøperne, men det ville overrasket meg STORT om menn var i flertall av leserne.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har abonnert på flere blader i det siste for å få velkomstgavene :ler:

Henne er noe av det mest tragiske jeg har vært borti!! Jeg nærmest grudde meg til det kom i postkassen, for det var så bortkastet tid å bla gjennom, og jeg hadde ikke samvittighet til å ikke lese det heller :roll:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har testet ut bladet Tara? Sto med det i hånda her en dag, og det sto noe om mest solgte/største/leste eller lignende... Valgte KK isteden (det var utrolig kjedelig), er er Tara verdt pengene?

Gjest Pjuskeline
Skrevet

Er Se&Hør for menn? Jeg vet utelukkende om kvinner som kjøper det og lignende blader. Jeg sier ikke at menn ikke er blant kjøperne, men det ville overrasket meg STORT om menn var i flertall av leserne.

Hehe.. Mente at de har en del artikler om sminke, interiør osv. slik som Se&Hør ikke har. Og jeg vet faktisk om mange menn som kjøper Se&Hør! ;)

Gjest karoline12
Skrevet

Jeg er totalt avhenge av WOMAN, det er godt blandet med mote, historier fra virkeligheten, ++++ og det fine er at så godt som all sminke og klær er til en overkommelig pris som alle kan ha råd til ;)

Men som nevnt over her så kommer det jo litt ann på aldersgruppe.. jeg er 20 så for meg er woman helt perfekt! :biggrin:

Skrevet

Hender jeg leser Woman, ellers leste jeg DetNye fast før. Synes derimot DetNye har tapt seg enormt de siste årene.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

jeg har abonert på Kamille i over et år nå og er fornøyd med det.

Henne syntes jeg var bedre før, men vet ikke om det er bladet eller meg som er endret.

Costume liker jeg godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...