Wonders Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Hei hva synes dere som driver med dette selv? Jeg titter ofte på dette programmet, og er mer bevisst på hva jeg skal putte i meg, eller ikke. Noen fler som har sett eller vil se det? For jeg reagerer på manges livsstil asså, kan ikke fatte åssen ting glir så veldig ut. Er det ingen som vekker dem?
Gjest WendyClear Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Jeg ser av og til på det og synes det er et bra konsept Er nok en tankevekker for mange.. også det at de begge to er sykepleiere i dette klippet gjør det hele enda mer sjokkerende
Rød Heltinne Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Jeg elsker det programmet. Det er utrolig interessant å se hvordan andre mennesker lever. Nå har de jo begynte med andre innslag i programmet som "fillers" også. Ganske spennende det også, selv om jeg gjerne ville sett mer av hvordan deltagerene hadde det.
Plutseliten Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Liker også dette programmet godt! Synes konseptet er utrolig bra. Man ser at det faktisk er like usunt å være tynn som tykk.
Gjest Huffsa Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 Liker programmet veldig godt! Ser på det hver hverdag Men skulle gjerne likt å se f.eks 1år etter. For 12 uker er det "lett" å holde seg, men 1-2 år er vanskeligere. Jeg vil vite om de VIRKELIG klarte å snu på dette, og at de ikke falt tilbake på gamle (spise)vaner med en gang kameraene og produserne var ute av livet dems..
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 Jeg synes alltid at de "superskinny" er så pene... Jeg ser kun på det for underholdningsverdien, ikke for å "lære". "Alle" vet jo at man hverken bør spise 3 burgere til frokost, eller mat tilsvarende 3 burgere i uka.
Safira Skrevet 8. juli 2010 #7 Skrevet 8. juli 2010 Liker programmet veldig godt! Ser på det hver hverdag Men skulle gjerne likt å se f.eks 1år etter. For 12 uker er det "lett" å holde seg, men 1-2 år er vanskeligere. Jeg vil vite om de VIRKELIG klarte å snu på dette, og at de ikke falt tilbake på gamle (spise)vaner med en gang kameraene og produserne var ute av livet dems.. Noen ganger så får man se de ett år etter Men dette skjer vel ikke mer enn en eller to ganger hver sesong så vidt jeg vet. Jeg er forresten enig i at de burde vise dem ett år etter hver gang. Jeg liker også programmet kjempegodt og prøver å få med meg hver episode Det er så gøy å se hvordan de har forandret seg på slutten. De ser alltid bedre ut og stråler av energi.
Evalilja Skrevet 9. juli 2010 #8 Skrevet 9. juli 2010 Jeg synes alltid at de "superskinny" er så pene... Mange av jentene er søte ja. Men jeg syns de ikke er pene akkurat. Det er vel samfunnet rundt oss som forteller oss at de er pene. Men mange av de har en tomhet over seg. De er rett og slett....tomme. Tenk hvor nydelig de vil bli med sunne vaner og kropp:D
Chanel.No5 Skrevet 9. juli 2010 #9 Skrevet 9. juli 2010 Tenk hvor nydelig de vil bli med sunne vaner og kropp:D Enig med deg her. De skulle vist litt oftere hvor bra menneskene som fullførte dette med suksess så ut etter en stund på "ny diett".
loppekasse Skrevet 9. juli 2010 #10 Skrevet 9. juli 2010 Liker også programmet og syns det er ett bra konsept.
Gjest lolita___ Skrevet 9. juli 2010 #11 Skrevet 9. juli 2010 Jeg elsker programmet ser på det hver gang:)Spennende med nye episoder:)I går fikke jeg helt sjokk over hvor mye han fyren spiste omg sier jeg bare.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juli 2010 #12 Skrevet 9. juli 2010 Eneste jeg lurer på etter å ha sett programmet er hvorfor jeg er normalvektig (bmi 24) og ikke superskinny. :klø: Jeg er aldri sulten og spiser veldig lite, selv om jeg er i mye aktivitet p.g.a jobben.. mye mindre enn en del av det de superskinny spiser.. synes de spiser mye i forhold til meg.
Chanel.No5 Skrevet 9. juli 2010 #13 Skrevet 9. juli 2010 Eneste jeg lurer på etter å ha sett programmet er hvorfor jeg er normalvektig (bmi 24) og ikke superskinny. :klø: Jeg er aldri sulten og spiser veldig lite, selv om jeg er i mye aktivitet p.g.a jobben.. mye mindre enn en del av det de superskinny spiser.. synes de spiser mye i forhold til meg. Kan også være du spiser for lite og kroppen er gått i sparebluss og tviholder på all næringen den får.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juli 2010 #14 Skrevet 9. juli 2010 Kan også være du spiser for lite og kroppen er gått i sparebluss og tviholder på all næringen den får. Godt mulig.. jeg har levd slik så lenge jeg kan huske men.. mye fysisk jobb og lite mat hele voksen livet. Samme med min familie og alle er spik tynne.
Paneera Skrevet 31. desember 2023 #15 Skrevet 31. desember 2023 (endret) Plutseliten skrev (På 8.7.2010 den 1.00): Liker også dette programmet godt! Synes konseptet er utrolig bra. Man ser at det faktisk er like usunt å være tynn som tykk. Jeg synes det er mest fascinerende hvor mye sukker noen av de tynne inntar per dag, samtidig som at de er så undervektige/tynne. En fyr inntok 2000kcal i rent sukker (sukker i te), men var likevel tynn som en strek. Hadde jeg inntatt 2000kcal i rent sukker daglig, så hadde jeg est ut som en ballong. Skjønte ikke helt den Endret 15. juni 2024 av Paneera
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #16 Skrevet 31. desember 2023 Mange trenger mer enn 2000 kcal for å holde normal BMI Anonymkode: 78a6d...e28
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #17 Skrevet 31. desember 2023 Går dette på tv eller ser dere det på you tube? Anonymkode: c12ca...414
MarianneE Skrevet 31. desember 2023 #18 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Går dette på tv eller ser dere det på you tube? Anonymkode: c12ca...414 Det gikk på tv for 14 år siden. Tråden er fra 2011
Daisy-love Skrevet 31. desember 2023 #19 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Går dette på tv eller ser dere det på you tube? Anonymkode: c12ca...414 Det ligger hele episoder på YouTube også. Måtte søke det opp pga denne tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå