Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Starter en tråd nå om anbefalinger av bøker, fordi jeg nettopp har begynt å lese bøker, og har lyst til å lese flere. Helst sterke, ekte historier.

Den boken jeg leser nå heter "En bedre dag i morgen", skrevet av Ismael Beah. Boken er fra virkeligheten og handler om Ismael's liv på rømmen og som barnesoldat under den brutale borgerkrigen i Sierra Leone.

Har du lest noen lignende bøker som du vil anbefale? Eller kanskje noe helt annet som er minst like bra? Så fortell kort om boken her, og vi får alle forhåpentligvis nye spenende bokopplevelser

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Boken til Regine Stokke som handler om hennes liv under kreftbehandlingen er så sykt sterk!

Fulgte bloggen hennes, og kjøpte med en gang boken da den kom ut pga den støtter kreftforbundet.

Om du er ute etter en ekte historie med sterke ord og tanker, da er dette en god bok.

All teksten er tatt ut fra bloggen hennes hvor hun skrev alt hun følte og tenkte og gjorde.

Skrevet

Den har jeg faktisk også lest. Det var den første boka jeg leste, og den er veldig bra. Mangler du bok nå så les "En bedre dag i morgen". Selv kunne jeg ikke sittet å lest en novelle eller den typiske boksjangeren, men slike bøker fanger meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...