Riiba Skrevet 5. juli 2010 #1 Skrevet 5. juli 2010 Vi er en gjeng fra jobben som skal til Berlin. Trenger i den forbindelse tips til sentralt og billig hotell -fortrinnsvis med konferansefasiliteter?
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 Vi er en gjeng fra jobben som skal til Berlin. Trenger i den forbindelse tips til sentralt og billig hotell -fortrinnsvis med konferansefasiliteter? Hotel Park inn alexanderplatz :-) Mitt i smørøyet! Fancy hotell med maaange etasjer Kan bestilles på hotels.com
gard Skrevet 5. juli 2010 #3 Skrevet 5. juli 2010 Hei Vi bodde på Westin Berlin i vår og det var et fint hotell og jeg mener at de har konferansefasiliteter.
Gjest Stapler Skrevet 5. juli 2010 #4 Skrevet 5. juli 2010 Hotel Park inn alexanderplatz :-) Mitt i smørøyet! Fancy hotell med maaange etasjer Kan bestilles på hotels.com Jeg har også bodd på dette hotellet og kan anbefale det!
Mie Marie Skrevet 6. juli 2010 #5 Skrevet 6. juli 2010 Courtyard Hotel Berlin. Gåavstand til sentrum, og har konferanse rom hvis jeg husker riktig.
Gjest navnelapp Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 Setrum i Berlin? I think not, byen har fleire sentrum, ikkje berre eitt. Prøv å få til ein god deal på Grand Hyatt hotell, det er så nydeleg! Ankomst søndag/mandag eller avreise fredag gjer at dokke får betre pris.
Mie Marie Skrevet 8. juli 2010 #7 Skrevet 8. juli 2010 Det får da være måte på til pirking da! Med sentrum mener jeg da de typiske turist fasilitetene mange ønsker å se i Berling.Som feks Unter der Linden med Brandenburger Tor og Alexander platz.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå