Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

1. Jeg lurer på hva DIN favoritt-rensemaske er?

2. Og til dere som har litt peiling; Hva er viktige "nøkkelingredienser" i en rensemaske, og hvorfor? (ser der skrives masse om grønn leire, f.eks.)

Videoannonse
Annonse
Gjest Heidie
Skrevet

Jeg har faktisk ikke funnet noen bedre enn de billige på The Soap Shop. Elsker dem!

De inneholder mye hvit leire :) Hvit leire har mye av samme effekten som grønn leire, altså rensende, mykgjørende, og antiseptisk. Den roer også ned rød hudflammete hud.

Skrevet

Hei!

1. Jeg lurer på hva DIN favoritt-rensemaske er?

2. Og til dere som har litt peiling; Hva er viktige "nøkkelingredienser" i en rensemaske, og hvorfor? (ser der skrives masse om grønn leire, f.eks.)

Hei :)

Min favoritt rensemaske er en jeg lager hjemme og består av følgende:

1 sp skje havregryn, malt til pulver

1 sp skje sitronsaft, fersk presset

1 1/2 sp skje yogurt, naturell

Jeg blander alt og smører på et tykt lag på ansikt og hals. Når det har begynt å tørke så skrubber jeg den av.

Elsker denne masken fordi den gir skinnende klar hud. I tillegg er det jo bare naturlige ingredienser.

Skal jeg anbefale en maske som du kan kjøpe, så er REN sin Detox maske veldig god. Den renser også veldig godt i tillegg til at den ikke inneholder parfyme og andre no-no ingredienser.

Lykke til!

Skrevet

Noen som kan anbefale en sånn leiremaske man kan kjøpe på tax-free? Skal snart ut og reise :)

Skrevet

jeg er veldig fornøyd med md formulations clearing complex masque, den har salisylsyre i seg! liker også decleors instant purifying mask, er kaolin i den, er ikke det noe leire...? hehe :)

Skrevet

Jeg liker også MD sin clearing complex masque! Også er jeg veldig glad i Dermalogica Skin Refining Masque :) Jeg liker Soap Shop sine også, spesielt den grønne, men har helt sluttet å bruke den som heter Vit-C-ettellerannet, for jeg fikk oransje ansikt av fargen i den hver gang jeg brukte den :skratte: (gikk vekk etter noen runder med rens og toner da, men likevel :nei: )

Skrevet

Blue Lagoon mud mask fra den blå lagune. Består av bunnslammet til den blå lagune, hehe.

Huden min blir fin og ren, og denne masken roer ned begynnende kviser og nupper. Jeg har ellers svært sensitiv og tørr hud, så vanlige masker blir for sterke. Den svir litt, men ellers er den topp! Har også noen skrubbekorn i seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...