Gå til innhold

Jeg er litt høyere enn ham. Hva tenker han EGENTLIG?

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Er i samme situasjon og lurer vel på hva andre synes om par som ikke direkte "kler" hverandre. Han er 1.70 og jeg er knappe 2 cm lavere, han er normal vektig og veldig mann sånn ellers :rødme:, mens jeg er 10 kg overvektig.

Jeg føler meg liksom ikke så kvinnelig og feminin som jeg skulle ønske, men jeg har ikke lyst til å bytte han ut heller. Men lurer vel på hva folk synes om en slik forskjell. Han bryr seg ikke bare så det er sagt, det er vel mer meg som blir eksta var på blikk ute blandt folk. Ser det direkte rart ut, helt ærlig?

Det jeg ser: Hvor heldige dere er som går der hånd i hånd, har tryggheten og varmen fra hverandre og deler så mye :tristbla:

EVIG SINGEEEEEEEL BUUHUUU :grine::grine::grine:

Jenter: Hold typen i hånda og vær heldige! Slutt å tenk over slike ting, hva folk tenker på gata. Som regel går jeg rett forbi dere fordi jeg har det travelt, eller tenker på noe annet, eller har sett såpass mange mennesker på gata allerede at jeg så vidt ser mennesker lenger :ninja: Jeg kan faktisk ikke komme på et tilfelle hvor jeg har sett noen merkelige cm der ute. Kanskje jeg bare er rar, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Det jeg ser: Hvor heldige dere er som går der hånd i hånd, har tryggheten og varmen fra hverandre og deler så mye :tristbla:

EVIG SINGEEEEEEEL BUUHUUU :grine::grine::grine:

Jenter: Hold typen i hånda og vær heldige! Slutt å tenk over slike ting, hva folk tenker på gata. Som regel går jeg rett forbi dere fordi jeg har det travelt, eller tenker på noe annet, eller har sett såpass mange mennesker på gata allerede at jeg så vidt ser mennesker lenger :ninja: Jeg kan faktisk ikke komme på et tilfelle hvor jeg har sett noen merkelige cm der ute. Kanskje jeg bare er rar, da?

Du har jo egentlig helt rett, hvorfor bry seg med hva andre tenker, vi har jo tross alt hverandre. Og faktisk når jeg tenker meg om så er det svært sjelden jeg ser par som skiller seg veldig ut. Men da smiler jeg bare lett inni meg før jeg går videre, og tre sekunder etterpå er det glemt.

Har vel med selvtilliten generelt å gjøre kanskje..

Hehe, noen dukker vel opp før eller siden, tror du ikke? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Du har jo egentlig helt rett, hvorfor bry seg med hva andre tenker, vi har jo tross alt hverandre. Og faktisk når jeg tenker meg om så er det svært sjelden jeg ser par som skiller seg veldig ut. Men da smiler jeg bare lett inni meg før jeg går videre, og tre sekunder etterpå er det glemt.

Har vel med selvtilliten generelt å gjøre kanskje..

Hehe, noen dukker vel opp før eller siden, tror du ikke? ;)

Får håpe det snufs :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for at mannen skal ha på seg noe sånt, må han jo selv synes at han er for lav? Jeg mener - det er jo litt sånn "hjelpemiddelaktig"?

Ja, det var det han sa til meg også før han banket i bordet og svarte nei. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok ikke likt om dama var høyere enn meg... men, har man det bra sammen ellers, er vel dette en ting som må kunne oversees :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...