Gå til innhold

isbiter og sex

Fremhevede innlegg

Gjest axina
Skrevet

Hei!

Vil variere litt for gutten min og vil bruke isbiter når jeg skal suge ham. Er det vanlig å ha isbiten i munn underveis eller gjør man munnen kald og så suger?

Hva synes dere menn om dette?

Noe mer spennende man kan gjøre med isbitene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og kjæresten min har leket med isbiter hvor han ligger de på brystene mine og gnir de nedover mot underlivet til de smelter.

Kan også gjøre det samme om du ligger på magen og leker med de på ryggen :-)

Har ikke prøvd det med å suge med isbit i munnen, det hørtes egentlig litt skummelt ut!

Kanskje du bare kan ha den i munnen og leke med den utenpå penis, liksom lang siden, og ikke ta penis i munnen kanskje?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har ikke prøvd dette selv, men tror ikke penisen min akkurat vil stortrives i kontakt med isbiter.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, ikke direkte kontakt med isbiten. Men som TS skrev, kjøl ned munnen/tunga med en isbit.

Personlig så syns jeg det kan være deilig. :-)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har hørt at det skal være godt for mannen hvis du varmer munne opp med kaffe og suger han etterpå. Ikke skold deg da! Vet ikke hvorfor det skal være kaffe, men det er visst noen stoffer som gjør opplevelsen intens.

Gjest axina
Skrevet

Takk for svar!

Det blir ikke isbit + penis - det ville nok vært litt vanskelig å kombinere anyway. Tror jeg vil kjøle ned munnen og så sette i gang. Kanskje også stryke en over brystene mine!

Jeg har og hørt om varm munn - det får jeg prøve neste gang :)

Så gjenstår det å se om det blir vellykket eller ei :) l hope...

Skrevet

En kopp med varm te, og et glass med isbiter, varier mellom varm og kald!

Så skal du se at det blir en slager! ;)

• 7 måneder senere...
Skrevet

Vil ikke penis trekke seg sammen på grunn av kulden? =/ Har tenkt å leke litt med isbiter, men jeg er redd for at kuken hans skal gjemme seg :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...