Gjest Huffsa Skrevet 4. juli 2010 #1 Skrevet 4. juli 2010 (endret) Noen her som skal på slottsfjellfestivalen? Hvilke artister/band skal du se? Endret 4. juli 2010 av Huffsa
Hoppetaujenta Skrevet 5. juli 2010 #2 Skrevet 5. juli 2010 (endret) Skal ikke dit, men kunne veldig gjerne ha hørt Susanne Sundfør. Hun er i en klasse for seg selv med godt utviklingspotensiale. Ellers kjenner jeg faktisk ikke stort av dem som skal opptre der. Jeg følger ikke med i vrimmelen av nye band som spruter frem. Blir for mye å holde styr på syns jeg. Plassen er helt fantastisk og en burde ha tatt seg turen bare for synets skyld. Endret 5. juli 2010 av Margareth
tineline Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Jeg skal dit på lørdagen, og jeg skal vel se det som er. Har aldri vært der før, er det mange scener? Kjenner faktisk ikke noen av navnene som spiller den dagen, så jeg kommer bare til å skumme fløten, rett og slett. Og drikke pils med utsikt over fjorden! Det bør bli bra vær!
Ethereal Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 Jeg skal på lørdagen!! Gleder meg. Skal se Mew og Lissie, tenkte jeg. Eller blir det nok mye øl og god mat. Hurra!
Gjest Huffsa Skrevet 13. juli 2010 #5 Skrevet 13. juli 2010 Jeg skal dit på lørdagen, og jeg skal vel se det som er. Har aldri vært der før, er det mange scener? Kjenner faktisk ikke noen av navnene som spiller den dagen, så jeg kommer bare til å skumme fløten, rett og slett. Og drikke pils med utsikt over fjorden! Det bør bli bra vær! Får håpe på bra vær ja, skal på lørdag selv. Har du altså ikke hørt om Mew eller i værste fall Karpe Diem? Er ikke så mange scener http://www.slottsfjellfestival.no/pages/nor/529-kart_over_festivalomraadet Her er det kart over scenene. De "beste" spiller på kongescenen. Og det så og si alltid vannskelig å få seg en øl på kongebaren Men uansett hvor mye øl man får påsølt eller hvor mange albuer man får i magen, er slottsfjellfestivalen en fantastisk opplevelse! Gleder meg som en unge på julaften!
tineline Skrevet 13. juli 2010 #6 Skrevet 13. juli 2010 Hehe, jeg har knapt hørt om dem, nei. Jeg er litt av en asosial musikkperson, og hører bare på min musikk når jeg er helt alene - så nå tenkte jeg at jeg skulle få litt ny input! Har hørt om Mew, og jeg Karpe Diem er vel de rappegutta jeg ikke liker? Hehe. Men jeg tror jeg kommer til å kose meg uansett! Vi "ses"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå