miss_dark Skrevet 1. mai 2002 #1 Skrevet 1. mai 2002 Nå har vi bestilt lokale og jeg er veldig fornøyd. I etterkant tenker jeg: er det noe jeg har gått glipp av når det gjelder å merke seg med lokalet? Kan dere hjelpe meg med å komme på sp.m jeg kan stille neste gang jeg skal snakke med de?
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2002 #2 Skrevet 1. mai 2002 hva finnes det av kjøkken-utstyr til matlaging, servering, bestikk, glass, tallerkener, eventuelt pynt som lysestaker, vaser?kakespader, skåler, vinopptrekker, alt praktisk, egentlig, også elektrisk utstyr osv.....
17august02 Skrevet 1. mai 2002 #3 Skrevet 1. mai 2002 har de mye kjøleplass, evt kjølerom, evt fryser til is. må dere ordne duker, lys, lysestaker12
annsj Skrevet 1. mai 2002 #4 Skrevet 1. mai 2002 Hvor stort er lokalet, og hvordan kan borda settes? Hvor kan gavebord stå?
Gjest *Perser* Skrevet 1. mai 2002 #5 Skrevet 1. mai 2002 jeg lurte bare på hva tid skal dere gifte dere?
Augustbrud02 Skrevet 2. mai 2002 #6 Skrevet 2. mai 2002 Dette bør dere kikke etter: -hva finnes av kjøkkenutstyr -hva finnes av kjeler -er det oppvaskmaskin der? -er det stort kjøleskap/fryser? -hvordan kan bordene plasseres under middagen? -hvor kan kakebordte plasseres? -er det ute-muligheter? -er det muligheter for pynting av inngangen? -følger papir o.l. med til toalettene eller må dere ha med selv? -er det noe sted hvor gjestene kan henge fra seg ytterklær? -trengs askebegere? -hvor kan gavebordet stå? -mål gjerne både bord og rommet, slik at dere har eksakte mål når dere skal tegne bordkart -er det noen mulighet for å ha baren i tilknytning til kjøkkenet?12
annsj Skrevet 2. mai 2002 #7 Skrevet 2. mai 2002 ...og apropos oppvaskmaskin. Finn ut om den virker!!!! Det gjorde den nemlig ikke der vi var og her er det vi endte opp med: Søstera mi vaska alle glassa for hånd fredag kveld (gnikka først på et glass med et håndkle - det ble rødt!!!) De vi hadde fått til å servere tok det meste av oppvasken, og vi tok resten søndag formiddag, for hånd. Har fått 50% avslag i prisen i ettertid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå